سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

علیرضا اسحاقی:

سریال‌هایی که بینندگان ناچیزی دارد و ضعیفند روی آنتن می‌روند و مورد حمایت قرار می‌گیرند

علیرضا اسحاقی

سینماپرس: آی‌فیلم "بهترین تابستان من" را در سایتش منتشر کرده و البته بارها هم در شبکه‌های مختلف تلویزیون بازپخش شده اما نویسنده‌اش ناگفته‌ای را مطرح می‌کند که قابل تأمل است. فیلمنامه فصل دوم را با موضوعات روز نوشته‌اند اما کسی حمایت نکرده است.

به گزارش سینماپرس، شبکه آی‌فیلم صفحه ویژه کودک و نوجوان را با هدف بهره‌گیری کودکان و نوجوانان از فیلم و سریال‌های ایرانی جذاب مناسب این سنین در شرایط ویژه شیوع کرونا راه‌اندازی کرده است. با اضافه شدن بخش ویژه "کودک و نوجوان" به وب سایت شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی "بهترین تابستان من"  برای تماشای مخاطبان نوجوان در این صفحه از وب سایت فارسی آی فیلم قرار گرفته است.

سریالی که دهه ۷۰ جزو پربیننده‌های تلویزیون به شمار می‌رود. ماجرای نوجوان پرشور یزدی به نام «سعید» که بهترین تابستان زندگی‌اش را در پشت جبهه‌های جنگ می‌گذراند.   قصه این سریال حول روزهای هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد و در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است.

این سریال محصول سال ۱۳۷۵ است و بازیگرانی چون علی اسحاقی، علی صادقی، سید جواد هاشمی، حسین خانی بیک، فاطمه طاهری و مهدی صباغی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. علیرضا اسحاقی نویسنده این سریال که مدت‌ها است از او خبری شنیده نمی‌شود در گفت‌وگویی با تسنیم  از فصل دومی خبر داد که اگر مورد حمایت قرار می‌گرفت امروز آماده پخش بود.  

اسحاقی تأکید کرد: همان موقع که فصل اول "تابستان من" مورد استقبال قرار گرفت، فیلمنامه فصل دوم را نوشتم. تاکنون بارها به روز شده و بازنویسی کرده‌ام و چند باری هم به تلویزیون ارائه دادم اما مورد حمایت و توجه قرار نگرفت.  

او درباره داستان فصل دوم سریال گفت: پسر علی صادقی (سعید داستان) بزرگ شده و حالا او می‌خواهد مدافع حرم شود و این بار دوباره داستان فصل اول و اتفاقات خود سعید به عنوان پدر برای پسرش تکرار می‌شود. این بار او مانع‌تراشی می‌کند که فرزندش درسش را ادامه بدهد و به جنگ با داعش نرود. اما او با داستان‌هایی وارد کارزار مقابله با داعشی‌ها می‌شود. این فیلمنامه را از سال ۱۳۹۰ بارها به روزرسانی شد اما تا الان هیچ اتفاقی برای ساخت این فصل نیفتاده است.  

این نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: حتماً حضور علی صادقی به عنوان بازیگر نقش اصلی می‌توانست مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. متأسفانه این امکان برای ما وجود ندارد اما می‌بینیم سریال‌هایی که بینندگان ناچیزی دارد و ضعیفند روی آنتن می‌روند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.