جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

مریم کاظمی:

در شرایط کرونایی موجود و برهه سیاسی نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری نیز نمی‌توان آینده‌نگری داشت

مریم کاظمی در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: مریم کاظمی قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب و در نوروز ۱۴۰۰، یکی از نمایش های «علاءالدین» یا «سیندرلا» را ویژه کودکان و نوجوانان روی صحنه ببرد.

به گزارش سینماپرس، مریم کاظمی مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های خود در ایام کرونایی تئاتر، به مهر گفت: هر سال در فصل تابستان کلاس‌های آموزشی تئاتر برای کودکان و نوجوانان را برگزار می‌کنیم. امسال به دلیل پاندمی کرونا این کلاس‌ها را به صورت آنلاین برگزار کردیم با این نیت که پاندمی ظرف چند ماه تمام می‌شود که این اتفاق نیفتاد. طبق توافقی که با خانواده‌ها داشتیم و برای اینکه انگیزه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کلاس‌ها حفظ شود، شاید بخشی از کلاس‌ها را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی درباره وضعیت ادامه اجرای نمایش «کلوچه دارچینی» در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: اجرای این نمایش نیمه‌کاره ماند و کانون سهم ۱۵ درصدی خود را به عنوان بخشی از خسارات به گروه برگرداند. اگر شرایط برای ادامه اجرا در پاییز مهیا شود این کار را انجام می‌دهیم در غیر این صورت دکور نمایش را جمع خواهیم کرد.

کاظمی اظهار کرد: وقتی برنامه‌ریزی، دورنما و اجرایی نداشته باشیم احساس خوشایندی ندارم و از سوی دیگر در شرایط کرونایی موجود و برهه سیاسی نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری نیز نمی‌توان آینده‌نگری داشت.

این هنرمند عرصه تئاتر تأکید کرد: با وجود شرایط فعلی قصد دارم هر طور شده یک کار تازه یا بازتولید یکی از آثار قبلی گروه را در تالار هنر روی صحنه ببرم. البته تولید نمایش جدید منوط به میزان کمک هزینه‌ای است که به کار تعلق بگیرد و در این صورت نمایش «سیندرلا» یا «علاالدین» را برای نوروز ۱۴۰۰ در تالار هنر روی صحنه خواهم برد.

وی ادامه داد: اگر هم شرایط برای تولید اثری جدید فراهم نشود، نمایش «غول بزرگ مهربان» یا نمایش «شاهزاده خانوم بدترکیب» را بازتولید خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.