سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

مدیرعامل «وُدیو» خبر داد؛

اکران آنلاین فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

اپلیکیشن وُدیو

سینماپرس: مدیرعامل «وُدیو» پلتفرم نمایش فیلم‌های کوتاه گفت: با توجه به همکاری های صورت گرفته با انجمن سینمای جوانان ایران، از این به بعد فیلم های کوتاه این انجمن از طریق اکران آنلاین به نمایش در می آیند.

به گزارش سینماپرس، پویان صدقی مدیرعامل «وُدیو» پلتفرم نمایش فیلم‌های کوتاه درباره همکاری این مجموعه با انجمن سینمای جوانان ایران گفت: قرار است تا پایان سال ۹۹ هر پنجشنبه ۴ فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران از طریق «ودیو» منتشر شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

او  درباره بازخورد این کار که چند هفته‌ای است به جریان افتاده، بیان کرد: سالانه بخش وسیعی از آثار حوزه فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوان تولید می‌شود؛ بسیاری از این آثار توسط فیلمسازان مطرح سینمای کوتاه و بلند ساخته شده که در حال حاضر برای اولین بار از تاریخ تاسیس این انجمن، تماشای آن از طریق «ودیو» امکان‌پذیر  شده است. آنچه که انجمن برای نمایش در اختیار ما قرار داده گنجینه مهم و قابل اعتنا سینمای کوتاه است و تا امروز با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران فقط محدود به این اتفاق نیست، گفت: به جز پنجشنبه‌ها و نمایش ۴ فیلم کوتاه، قرار است دوشنبه هر هفته آثار فیلمسازان مطرح را که سبقه خوبی در حوزه فیلم کوتاه داشتند به نمایش بگذاریم. آثار سعید روستایی، شهرام مکری، مجید برزگر و بسیاری از فیلمسازان شاخص دیگر به زودی در قالب همین همکاری نمایش داده خواهد شد.

پویان صدقی در پایان خاطر نشان کرد: «ودیو» در تلاش است با ایجاد امکان تماشای آثار کوتاه برای عموم علاقه‌مندان، پیوندی باشد میان مخاطب عام با این سینما، همچنین «ودیو» در نظر دارد با حمایت از فیلمسازان این حوزه که بی تردید آینده سینما بلند خواهند بود؛ سبب ایجاد جایگاه مستحکم‌تری برای فیلم‌کوتاه و فعالان این حوزه در سینما شود. بی‌شک حمایت از این جریان می‌تواند به آینده سینمای ایران کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.