سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

دبیر هفدهمین جشنواره «تئاتر مقاومت» مطرح کرد؛

احتمال برگزاری آنلاین «تئاتر مقاومت»

حمید نیلی

سینماپرس: دبیر هفدهمین جشنواره «تئاتر مقاومت» اعلام کرد در صورت مخالفت ستاد ملی کرونا با برگزاری فیزیکی این رویداد، این جشنواره تئاتری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره «تئاتر مقاومت» درباره وضعیت برگزاری این دوره از جشنواره و اینکه احتمال برگزاری جشنواره هفدهم به صورت آنلاین وجود دارد یا نه، به مهر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ما به همه جوانب برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت فکر می‌کنیم. در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشنواره هفدهم به‌صورت زنده است.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری زنده جشنواره تئاتر مقاومت ایراد بگیرد، ما جشنواره را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد.

نیلی اظهار کرد: ما همزمان با برنامه‌ریزی برای برگزاری زنده جشنواره، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آنلاین آن را هم در دست کار داریم و با چند پلتفرم در این خصوص صحبت کرده‌ایم.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت درباره اینکه آیا رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا درباره چگونگی برگزار کردن این دوره از جشنواره صورت گرفته یا نه، یادآور شد: یکی از بحث‌های مدنظر ما این است که جلسه‌ای با دوستان وزارت بهداشت داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر فعالیت‌های مرتبط با جشنواره هفدهم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: تمامی آثار از طریق فضای مجازی دریافت شده‌اند و هیچ اثر را به صورت حضوری و دستی تحویل نگرفته‌ایم. همچنین تمام فعالیت‌های هیأت داوران نیز در فضای مجازی انجام شده و تنها برای جمع‌بندی دور هم جمع شده‌اند.

نیلی در پایان سخنان خود درباره حضور چهره‌های تئاتری در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، گفت: برخی چهره‌ها خواستار حضور در بخش مسابقه جشنواره شده‌اند که به محض مشخص شدن برنامه‌ریزی بخش رقابتی جشنواره، اسامی این هنرمندان نیز اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.