سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

با تایید کمپانی دیزنی؛

سینمایی «مولان» در چین اکران می‌شود

فیلم مولان

سینماپرس: کمپانی دیزنی اعلام کرد که تصمیم گرفته فیلم لایو اکشن «مولان» را در خیلی زود در سینماهای چین اکران کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی تایید کرد که لایو اکشن «مولان» قرار است خیلی زود در سینماهای چین اکران شود تا به این ترتیب، چین به عنوان برجسته‌ترین منطقه‌ای که فیلم در آن اکران خواهد شد، تبدیل شود اما هنوز تاریخ رسمی برای اکران این فیلم سینمایی در این کشور اعلام نشده است.

بعد از آنکه زمان نمایش این فیلم چهار بار به دلیل شرایط ویروس کرونا به تعویق افتاد، دیزنی هفته پیش اعلام کرد این اثر را که بازسازی یک انیمیشن کلاسیک در سال ۱۹۹۸ است را در بیشتر مناطق از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس به صورت آنلاین عرضه می کند. این فیلم با پرداخت ۳۰ دلار از چهارم سپتامبر در دسترس مخاطبان این شبکه قرار خواهد گرفت.

همچنین این کمپانی اعلام کرد که «مولان» را در مناطقی که سینماها باز هستند، اما سرویس دیزنی پلاس هنوز برای آنها در دسترس نیست، در سینماها اکران خواهد کرد.

تاکنون تایید شده است که فیلم «مولان» چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) در دیگر بازارهای آسیایی از جمله سنگاپور و مالزی اکران می‌شود. اگر «مولان» در همین تاریخ در چین هم اکران شود به طور مستقیم وارد رقابت با فیلم «انگاشته» کریستوفر نولان می‌شود.

روز دوشنبه پوستری اختصاصی برای اکران مولان در چین منتشر شد که مورد استقبال قرار نگرفت و حتی نقدهای زیادی به آن شد. این موضوع نشانه بدی برای این فیلم سینمایی محسوب می‌شود که حدود ۲۰۰ میلیون دلار بودجه ساخت داشته است.

سینماهای چین از زمان بازگشایی از تاریخ ۲۰ ژوئیه، فروش نسبتا خوبی داشته اند، اما به نظر می‌رسد تعداد زیادی از مخاطبان ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و منتظر عنوان‌ها و فیلم‌های جدید و جذاب تری باشند.

روز یکشنبه کشور چین تنها ۴۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شد و این در حالی است که آمریکا در همان روز بیش از ۴۸ هزار مورد جدید گزارش داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.