سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

با تمرکز بر رویدادهای تاریخی هند؛

اکران «فارست گامپ» هندی به سال بعد موکول شد

«تام هنکس» بازیگر و کارگردان، سینمادر نمایی از فیلم فارست گامپ

سینماپرس: ادامه تصویربرداری فیلم «فارست گامپ» که در حال تولید به زبان هندی است، به دلیل شیوع کرونا در ترکیه ساخته می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، بازسازی فیلم «فارست گامپ» به زبان هندی که قرار است با بازی عامر خان (امیر خان) در نقش اصلی انجام شود، پس از تاخیری که به دلیل شیوع کرونا با آن روبه رو شد، در ترکیه انجام خواهد شد.

مدیر استودیوهای «ویاکام ۱۸» که تولید این فیلم را برعهده دارد در توییتر خود تایید کرده که این فیلم همچنان قرار است در کریسمس با مردم باشد؛ اما به جای کریسمس ۲۰۲۰ که قرار بود دیده شود در کریسمس سال ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود. وی گفته این تاخیر در دوران کرونا خیلی دور از انتظار نیست.

این فیلم در دست ساخت بود اما با شیوع کرونا و در ماه مارس (اسفند) فیلمبرداری آن در پنجاب هندوستان متوقف شد.

حالا اعلام شده ترکیه لوکیشن این فیلم برای بقیه فیلمبرداری است و طبق گزارش رسانه‌های داخلی هند، عامر خان برای ادامه فیلمبرداری به ترکیه رفته است. این در حالی است که هند هنوز با گسترش کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

گفته شده این دومین فیلم مهم هندی است که فیلمبرداری آن از هند به کشور دیگری منتقل شده و پیش از این «شلوار پاچه‌گشاد» آکشای کومار با گروه ساختش راهی گلاسکو در اسکاتلند شده‌اند و کار تولید را در چند روز اخیر در این شهر کلید زده‌اند.

اوایل سال ۲۰۲۰ تصاویر عامر خان در نقش «فارست گامپ» به صورت آنلاین منتشر شده بود.

پارامونت حق امتیاز ساخت این فیلم را در اختیار دارد و ادویت چاندان که قبلاً کارگردانی فیلم «سوپراستار مخفی» با بازی عامر خان را برعهده داشت، این فیلم را کارگردانی می‌کند. این فیلم تلاش دارد تا وقایع فیلم برنده اسکار سال ۱۹۹۴ را با رویدادهای تاریخی هند تصویر کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.