سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

سه‌شنبه ۲۱ مردادماه؛

روایت زندگی بانوی گل فروش در «شکلات تلخ»

برنامه «شکلات تلخ»

سینماپرس: برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه‌شنبه ۲۱ مردادماه میزبان یک بانوی گل فروش خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «شکلات تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه‌شنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ داستان از خودگذشتگی و ایثار یک زن برای حفظ کانون گرم خانواده را روایت می کند.

این برنامه امروز زندگی یک بانوی گل فروش را روایت می کند که برای حفظ خانواده از شهرش سفر می کند تا مدیریت امور زندگی را با کار بر سر چهارراه‌ها برعهده بگیرد و فرزندانش از تحصیل عقب نمانند.

مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» در این زمینه گفت: «شکلات تلخ» در این قسمت علاوه بر روایت زندگی بانوی گل فروش، میزبان مهدی فرشادانی نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا سرفصل های قانونی مرتبط با زندگی و فعالیت حرفه ای کودکان کار را بررسی کند، ضمن اینکه در این برنامه زندگی عرفان عشقی نوجوان خواننده ای را بررسی می کنیم که از نوازندگی خیابان به آهنگسازی و خوانندگی حرفه ای رسیده است.

برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که روزهای  شنبه و سه شنبه هر هفته  ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.