یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

تهیه کننده فیلم خبر د اد؛

«۲۷ برج» به روزهای پایانی پیش تولید رسید

سریال ۲۷ برج

سینماپرس: فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» روزهای پایانی پیش تولید را سپری می کند و قرار است تصویربرداری آن از ۲ هفته دیگر آغاز شود.

به گزارش سینماپرس، سعید مرادی تهیه کننده فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» از روزهای پایانی پیش تولید این فیلم و آغاز تصویربرداری آن از ۲ هفته دیگر خبر داد.

این فیلم ادای دینی به جامعه کارگری در کشور است و به تأثیرات تعدیل نیروهای کارگری کارخانه ها بر بدنه اقتصادی، اجتماع و خانواده های آنها می پردازد.

در داستان این فیلم که در شهر اراک و تعدادی از کارخانه های صنعتی این شهر روایت می شود، سعی شده تا به تهمیداتی که شرکت واگن سازی پارس و راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای بازسازی ناوگان های فرسوده و مهیا شدن شرایط کاری برای بازگشت کارگران به محل کار سابق خود انجام می دهند، اشاره شود و تأثیرات بیکاری جامعه کارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.

سعید مرادی تهیه کننده این فیلم، یکی از دلایل اصلی ساخت «۲۷ برج» را نامگذاری سال های ۹۸ و ۹۹ به سال «رونق تولید» و «جهش تولید» توسط رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در راستای این شعارها سعی شده تا احیای خط تولید و توجه به جامعه کارگری و مطالبات به حق آنها را در این فیلم به نمایش درآوریم.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» که به سفارش معاونت امور استان های صدا وسیما و با همکاری راه آهن ج. ا.ا  و در صدا و سیمای مرکز اراک تولید می شود، قرار است تا ۲ هفته دیگر آغاز شود.

عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی، حسن اسدی، محسن میرزایی، زهرا یزدانی و روفیا محضری از بازیگران  این فیلم تلویزیونی به شمار می روند.

سایر دست اندرکاران فیلم تلویزیونی «۲۷ برج» عبارتند از تهیه کننده: سعید مرادی، کارگردان: سامان مراد حسینی، نویسنده: نفیسه شکوری، مشاور پروژه: سیامک کاشف آذر، مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیرحسین غفاری، مدیر صدابرداری:هادی سلیمان زاده، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، منشی صحنه: لیلا مربی، عکاس: بهزاد عباسی، تدوین: مهدی مهرنیا و کیخسرو کاووسی، موسیقی: رضا خسروی، ناظر کیفی: داریوش منتظری، هماهنگی تولید: جعفر طریقتی، دستیارتهیه کننده: پویا پازکی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.