یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

محمد نادری در «فرمول یک»؛

وضعیت تئاتری ها در کرونا از همه بدتر است

محمد نادری

سینماپرس: محمد نادری در برنامه «فرمول یک» بیان کرد که در شرایط کرونایی وضعیت تئاتری ها از دیگر مشاغل و هنرمندان بدتر است.

به گزارش سینماپرس، محمد نادری که مهمان «فرمول یک» با اجرای سید علی ضیا بود در این برنامه گفت: فضای قرنطینه در این چند وقت بسیار عجیب و غریب بود. اول گفتند نهایت یک هفته تا یک ماه طول می کشد و با خودت گفتی چقدر خوب است بعد از مدت ها می توانی برای خودت باشی بدون اینکه دغدغه داشته باشی. کتاب بخوانی و فیلم ببینی و متن بنویسی. بعد دیدیم یک ماه شد دو ماه و بعد سه ماه و حالا هم باید نگران پاییز باشیم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون افزود: اوضاع بچه های تئاتر الان از همه بدتر است. من سر یک کار تصویری بودم که اوضاع بهتری دارند با این حال شرایط کسانی که صرفا تئاتر کار می کنند واقعا سخت است. در هر حال تنها کاری که از دست ما برمی آید این است که مقاومت کنیم. این مرحله را هم باید رد کنیم تا ببنیم غول بعدی چیست.

نادری یادآور شد: من می خواهم بروم سوپر مارکت بزنم. چون تنها شغلی است که از روزهای اول قرنطینه مجوز کار کردن داشتند.  

بازیگر «شمعدونی» در پایان گفت: در ایام کرونا اول شروع کردم یک دور فیلم های تاریخ سینما را نگاه کنم. مثلا کارهای هیچکاک را شروع کردم که تمام هم نمی شد. فکر کنم سالی سه چهارتا فیلم ساخته بود!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.