یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

این هفته؛

«طبیب» با راه‌حل‌های طب‌ ایرانی برای کرونا و دیابت بارداری

برنامه طبیب

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه برنامه «طبیب» میزبان متخصص بیماری های عفونی خواهد بود و به موضوع آخرین اخبار مربوط به کرونا می پردازد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا دوشنبه ۲۰ مرداد ماه میزبان کارشناس طب ایرانی و سرپرست طب ایرانی وزارت بهداشت است و موضوع کرونا و راه حل‌های طب ایرانی را مرور خواهد کرد و متخصص غدد با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مربوط به تیرویید در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین روز سه شنبه ۲۱ مردادماه متخصص ژنتیک با موضوع کرونا و بیماری‌های ارثی و همچنین کارشناس طب ایرانی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های مختلف با استفاده از طب ایرانی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه پذیرای فوق تخصص و جراح ریه و رییس بخش علمی ستاد کرونای کشور با موضوع واکسن کرونا بوده و پزشک فوق تخصص دیابت با موضوع پیشگیری از دیابت بارداری در طبیب حضور خواهند یافت.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.