سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

با حضور معاون امور استان های صدا و سیما؛

رونمایی از فرمالیته ای با عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان‌ها!

علی دارابی

سینماپرس: آئین رونمایی از کتاب «آغازی دوباره؛ برداشت آخر» به عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان‌ها با حضور علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان ها در آئین رونمایی از کتاب «آغازی دوباره؛ برداشت آخر» توجه به تولید مستند های فاخر و مفهومی را به عنوان یکی از دستور کارهای مراکز استانی صداوسیما برشمرد و تاکید کرد: نهضت تولید مستند به عنوان گونه ای اثرگذار در تولیدات تلویزیونی که همواره مورد توجه مخاطبان ملی و استانی بوده است باید با مطالعه دقیق و انجام پژوهش های بنیادی ادامه یابد.  

وی افزود: معاونت امور استان ها با توجه و شناخت جاذبه های عظیم جغرافیایی و فرهنگی و با تکیه برتوانمندی های فیلم سازان جوان بومی و محلی در سال های اخیر مستندهای جذابی را تولید و روانه انتن کرده است.

سند مفهومی تولیدات مستند سیمای استان ها رونمایی شد

معاون امور استان ها انتشار کتاب سند مفهومی تولیدات مستند را گامی مهم در تشویق و پشتیبانی از جوانان هنرمند و صاحب ذوق کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد که تشریح اولویت های تولید در حوزه مستند سازی بتواند زمینه درخشش بیش از پیش مستند سازان سراسر کشور را در جشنواره های ملی و بین المللی فراهم سازد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.