دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

تلاش نافرجام بازیگر آمریکایی برای نقش آفرینی در «بتمن»

بتمن مقابل سوپرمن

سینماپرس: دیو باتیستا، بازیگر و کشتی گیر سابق آمریکایی، اعلام کرد تمایل داشته در فیلم سینمایی «بتمن» نقش آفرینی کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از کولایدر، دیو باتیستا اعلام کرد که او تمایل داشته که در فیلم مورد انتظار «بتمن» به کارگردانی مت ریوز، ایفاگر شخصیت «بین» باشد.

در این فیلم که محصول کمپانی برادران وارنر است، شخصیت بتمن با بازی رابرت پتینسون، با شخصیت‌های شرور زیادی که از شخصیت‌های مقابل بتمن هستند روبرو خواهد شد. اعلام شده است زوئه کراویتز، پال دانو، کالین فارل، جان تورتورو و همچنین اندی سرکیس بازیگران این شخصیت‌های منفی هستند. در هفته اخیر نیز صحبت‌هایی در مورد بازی دیو باتیستا در نقش «بین» شده بود.

هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی در مورد این فیلم سینمایی منتشر نشده است، اما دیو باتیستا با انتشار پیامی در پاسخ به یکی از طرفدارانش اعلام کرد که برای رسیدن به این نقش تلاش زیادی کرده که به نتیجه نرسیده است.

در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی خیزد» که در سال ۲۰۱۲  به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شده بود، کریستین بیل ایفاگر نقش بتمن بود و کاراکتر بین هم توسط تام هاردی بازی شد که تحسین‌های زیادی به همراه داشت.

فیلم سینمایی بتمن به کارگردانی مت ریوز، یکی از چندین پروژه‌ای بود که در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تولید آن به تعویق افتاد. به تازگی اعلام شده است که که شرایط برای ادامه فیلمبرداری این پروژه مهیا شده است. هفته‌ها پیش بود که برادران وارنر اعلام کرد یک سریال تلویزیونی از بتمن خواهد ساخت که روی داستان یک پلیس در شهر گاتهام متمرکز خواهد بود.

فیلم سینمایی «بتمن» در تاریخ اول اکتبر سال ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.