دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

روز دوشنبه؛

وزیر سابق بازرگانی مهمان «در انتهای الوند» می‌شود

در انتهای الوند

سینماپرس: یحیی آل اسحاق؛ وزیر سابق بازرگانی و رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق دوشنبه ۱۳ مرداد مهمان برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «در انتهای الوند» صبح دوشنبه حوالی ساعت ۷:۳۰ در بخش‌های متعدد و همراه با نکات ویژه خبری و مهمانان مختلف روانه آنتن می‌شود.

 این برنامه علاوه بر میزبانی از یحیی آل اسحاق و گفتگو با وی با دکتر مونا چراغی استادیار دانشگاه شهید بهشتی و روانشناس بالینی
درباره روابط و سلامت خانواده در ایام کرونا صحبت خواهد کرد.

  همچنین دکتر محسن خوش نیت نیکو؛ پیرامون پوکی استخوان در بیماران دیابتی به گفتگو با مجری برنامه می پردازد.
برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» مجله‌ای تصویری با آیتم‌های بسیار متنوع است که می‌کوشد در مسیر افزایش شور و انگیزه و در راستای افزایش روحیه امید در مخاطبانش گام بردارد.
 این برنامه ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه‌های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم‌هایی جذاب را به نمایش بگذارد. مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی‌-هنری روز قرار می‌گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ‌ترین خبرهای ورزشی هستند. تولید برنامه‌های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و ... از جمله دیگر بخش‌های دیدنی این برنامه به شمار می‌روند.
«در انتهای الوند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.