یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

اعلام بسته حمایتی مرکز گسترش از اکران آنلاین آثار هنری و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

سینماپرس: بسته حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از اکران آنلاین فیلم‌های هنری و تجربی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان‌ سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در مرحله توزیع و نمایش آثار سینمایی هنری و تجربی و مستندهای سینمایی با شرایط زیر، بسته حمایتی خود را به این شرح اعلام می‌کند:

۱- آثار متقاضیان حمایت، پس از دریافت پروانه نمایش سینمایی، در مرکز بررسی و برای بهره‌مندی از حمایت انتخاب می‌شوند.

۲- حمایت مذکور از ابتدای شهریور ۹۹ صورت خواهد گرفت و پــایان هر مــاه سه فیلم (هر ماه ۲ فیلم داستانی و یک فیلم مستند) مورد حمایت واقع خواهند شد.

۳- میزان حمایت مرکز برای هر فیلم سینمایی (داستانی: ۵۰۰ میلیون ریال و مستند ‌سینمایی: حداکثر ۳۰۰ میلیون ریالل) خواهد بود که براساس اعلام برنامه تهیه‌کننده شامل: تهیه نسخه نمایش (DCP) و تبلیغات (محیطی و مجازی و...) شروع اکران آنلاین از سوی مرکز و پس از اتمام اکران پرداخت می‌شود.

۴- کلیه امکانات رسانه‌ای مرکز (سایت‌ها و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی) و روابط‌ عمومی از آثار منتخب حمایت لازم را خواهند کرد.

۵- شرایط دریافت حمایت:

الف) اکران آنلاین در حداقل یکی از شبکه‌های وی. اُو. دی VOD یا سامانه‌های فراگیر برخط که دارای مجوز فعالیت هستند: (تیوا، فیلم‌گردی، فیلم‌نت، فیلیمو و نمآوا)

ب) شــرط بهره‌مندی از این شیوه‌نامه، عــدم دریافت حمــایت از طــریق مــوسسه «هنر و تجربه» و انجام تبلیغات کافی از سوی پلت‌فرم یا فیلم انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.