چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

محمود پاک نیت:

در حال حاضر سینما رفتن ترس دارد/ حفظ سلامتی از هر چیزی واجب تر است

محمود پاک نیت در نشست خبری  فیلم « ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی

بازیگر سریال ««جشن سربرون» گفت: واقعا مردم حق دارند که به سینما نروند زیرا در حال حاضر سینما رفتن ترس دارد، اگر همه افراد هم در سینما نکات بهداشتی را رعایت کنند اما اگر حتی یک لحظه قصوری صورت گیرد جان بسیاری از آدمها به خطر خواهد افتاد.

به گزارش سینماپرس، محمود پاک نیت در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی هستم و به احتمال فراوان تا پایان سال مشغول این پروژه خواهم بود.  

محمود پاک‌نیت: جان مردم از سینما رفتن مهمتر است/سریال «دخترم نرگس» در ادامه همه را متعجب می‌کند

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی توسط گروه سازنده سریال «جشن سربرون» افزود: خوشبختانه گروه به صورت کامل اصول بهداشتی را در پشت صحنه رعایت می‌کند و جای نگرانی نیست اما در هر صورت می‌دانیم بازیگران با سایر عوامل تفاوت بسیاری دارند و به فرض مثال نمی‌توانند در هنگام و زمان‌هایی که در نقش خود به یکدیگر نزدیک می شوند ماسک بزنند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه ادامه داد: بازیگری همواره به عنوان یک شغل سخت شناخته می‌شود اما به واقع در شرایط کرونا سختی بازیگری چندین برابر شده و بازیگران علنا با جان خود جلوی دوربین می‌روند، اما به هر صورت نمی توان کار نکرد، ما به عنوان بازیگر باید کار کنیم و بالاخره هر کاری سختی خودش را در چنین شرایطی دارد.

وی درباره ایفای نقش در سریال «دخترم نرگس» اضافه کرد: از نظر من این سریال اثر بسیار با کیفیتی است، سریالی خانوادگی - پلیسی که هر چه جلوتر می‌رود به واسطه گره‌های داستانی خود برای مخاطب جذابیت دو چندانی ایجاد می‌کند.  

بازیگر سریال «دخترم نرگس» با اشاره به روایت اصلی این سریال اذعان کرد: من نمی‌خواهم داستان این سریال را پیش از آنکه مخاطب آن را ببیند لو بدهم اما در همین حد بگویم که داستان سریال دخترم نرگس در ادامه به نحوی پیش می‌رود که تاکنون در تاریخ سریال سازی کشور رخ نداده و می‌توانم بگویم که این سریال قصه‌ای کاملا بدیع و نو دارد. قصه ای که مخاطبان را غافلگیر می‌کند.  

محمود پاک‌نیت: جان مردم از سینما رفتن مهمتر است/سریال «دخترم نرگس» در ادامه همه را متعجب می‌کند

وی در همین رابطه تاکید کرد: شاید مخاطب تلویزیونی در ابتدا سریال «دخترم نرگس» را مثل تمام داستانهای پلیسی گذشته ببیند اما در اصل این سریال ملودرامی خانوادگی است که روایت پلیسی آن را جلو می‌برد.

پاک نیت درباره بازگشایی سینماها در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: واقعا مردم حق دارند که به سینما نروند زیرا در حال حاضر سینما رفتن ترس دارد، اگر همه افراد هم در سینما نکات بهداشتی را رعایت کنند اما اگر حتی یک لحظه قصوری صورت گیرد جان بسیاری از آدمها به خطر خواهد افتاد. شاید به عنوان یک بازیگر باید از بازگشایی سینماها استقبال کنم زیرا معیشت من از این راه می گذرد اما به واقع حفظ سلامتی از هر چیزی واجب تر است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.