چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

دبیر شورای صنفی نمایش:

تصمیمی برای تعطیلی سینماهای تهران گرفته نشده/اکران «شنای پروانه» ادامه دارد

مرتضی شایسته و محمد قاصد اشرفی در مراسم تشییع پیکر مرحوم «حبیب کاوش»

سینماپرس: دبیر شورای صنفی نمایش گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی سینماها به مدت یک هفته یا ده روز به ما اعلام نشده است و طبیعتا به همین دلیل سینماهای تهران همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، به دنبال اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران، پیرامون تعطیلی احتمالی سینماهای تهران گفت: واقعیت امر من از گفت‌وگوی استاندار تهران در قبال تعطیلی سینماها اطلاع خاصی ندارم، ملاک اصلی شورای صنفی نمایش تنها ابلاغیه رسمی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور است.  
وی در همین راستا ادامه داد: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی سینماها به مدت یک هفته یا ده روز به ما اعلام نشده است و طبیعتا به همین دلیل سینماهای تهران همچنان به کار خود ادامه خواهند داد. این روند تا اطلاع رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راس آن ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سینماها ادامه خواهد داشت و در صورتی که این دو مرکز به ما اعلام نکنند سینماها تعطیل نمی‌شود.  

دبیر شورای صنفی نمایش پیرامون ادامه بلیت فروشی فیلم سینمایی «شنای پروانه» با وجود اعلام انصراف تهیه کننده این فیلم از ادامه اکران تاکید کرد: طبق آخرین صحبت رسول صدرعاملی، قرار بر انصراف «شنای پروانه» از چرخه اکران بود، اما با وجود ادامه بلیت فروشی این اثر در سایت سینما تیکت به احتمال فراوان سازندگان این فیلم از توقف اکران آن صرف نظر کرده اند و خوشبختانه این فیلم به کار خود ادامه می‌دهد.

شایسته درباره جایگزینی فیلم انصراف داده «پیشی میشی» خاطرنشان کرد: به امید خدا طی جلسه هفته آتی شورای صنفی نمایش علاوه بر جایگزینی فیلم سینمایی «پیشی میشی» در چرخه اکران، در کل سه فیلم به مجموعه فیلم‌های در حال اکران اضافه خواهند شد.  

لازم به ذکر است، روز گذشته از سوی استاندار تهران اعلام شد کلیه فعالیت‌های هنری و همچنین مراکز فرهنگی هنری به مدت ده روز تعطیل خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.