یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

روی آنتن شبکه شما؛

بررسی تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ‌سازی مصرف انرژی

شبکه شما

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «در جریان باش» با موضوعات مختلف همچون تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ‌سازی مصرف صحیح برق، از شبکه «شما» پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «درجریان باش» در سومین هفته با موضوعاتی همچون مشترکین کم مصرف و پر مصرف، تاثیر فضای مجازی بر فرهنگ‌سازی مصرف برق، خاموشی و بی برقی، کالاهای برقی ایرانی و تاثیر آنها در میزان مصرف برق، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

میلاد زنیدپور بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان، سایبا، پیکان، استیل‌آذین، سپاهان و داماش، پریسا رحمانی قهرمان کاراته کشورمان، محمد فیلی و شهرام عبدلی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون، مهمانان برنامه این هفته خواهند بود.

همچنین در روز دوشنبه این هفته، برنده پویش مشترک کم مصرف هم به انتخاب شرکت توزیع نیروی برق معرفی می‌شود.

علاوه بر گفتگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات ۱۲۱ پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمد رضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند، همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو تهیه می‌شود.

مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود و روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

مصطفی علمی فرد تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.