شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت؛

معرفی هیأت ارزیابی متون دانشجویی جشنواره تئاتر مقاومت

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

سینماپرس: هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، طی احکامی جداگانه فارس باقری، میلاد اکبرنژاد و جواد صداقت را به عنوان اعضای هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی جشنواره معرفی شدند.

فارس باقری متولد ۱۳۵۴ نویسنده و کارگردان، دارای مدرک دکتریِ مطالعات تخصصی تئاتر از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه سوره است. تاکنون از وی نمایشنامه‌های متعددی منتشر شده است و کارگردانی و اجرای چندین نمایش را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین وی نمایشنامه‌نویس برگزیده جایزه بزرگ ادبیات نمایشی سالِ ایران در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۹۴ و نمایشنامه‌نویس برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر در سال ۱۳۹۳ بوده است.

میلاد اکبرنژاد متولد ۱۳۵۴، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی چندین داستان، مقاله و یادداشت در حوزه تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و رسانه نوشته است. خلق بیش از پنجاه نمایشنامه، کارگردانی و نگارش بیش از ۳۵ نمایش رادیویی و کارگردانی چندین تله‌تئاتر تلویزیونی در کارنامه اکبرنژاد دیده می‌شود. وی در جشنواره‌های مختلفی همچون عاشورائیان، تئاتر فجر و … موفق به دریافت جایزه در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی شده است.

جواد صداقت متولد ۱۳۵۷ در بندر بوشهر، نویسنده، کارگردان، دراماتورژ، بازیگر و طراح صحنه است. وی مدرس و عضو هیأت علمی گروه سینما و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر است. داوری و بازبینی در چندین جشنواره دانشجویی و استانی و نیز نگارش چندین پژوهش و ارائه مقالات تخصصی از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود. وی همچنین در چندین جشنواره استانی، ملی و بین‌المللی، به عنوان کارگردان حضور داشته است.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزارخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.