سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

پوران درخشنده:

به هیچ عنوان موافق باز بودن سینماها و فعالیت آنها نیستم

پوران درخشنده در فیلم سینمایی زیر سقف دودی

کارگردان فیلم «زیر سقف دودی» گفت: در حال حاضر کمی پروسه ساخت فیلم با توجه به موج دوم کرونا سخت شده است، اما به هر صورت امیدوارم که بتوانم فیلم سینمایی جدیدم با نام «سارا عروس کرونا» هر چه سریعتر جلوی دوربین ببرم.

به گزارش سینماپرس، پوران درخشنده در گفت‌وگو با میزان، پیرامون ساخت فیلم جدید خود با مضمون بیماری کرونا گفت: در حال حاضر در صدد ساخت فیلم جدیدم هستم و پیگیر جذب سرمایه و شروع پیش تولید این اثر با موضوع ایثار پزشکان در ایام شیوع کرونا است.  

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر کمی پروسه ساخت فیلم با توجه به موج دوم کرونا سخت شده است، اما به هر صورت امیدوارم که بتوانم فیلم سینمایی جدیدم با نام «سارا عروس کرونا» هر چه سریعتر جلوی دوربین ببرم.  

/////////////////////////////////

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» با تاکید بر آمادگی خود برای شروع دو پروژه سینمایی اذعان کرد: در حال حاضر دو فیلمنامه آماده ساخت دارم، شخصا آماده‌ام هر دو فیلم «سارا عروس کرونا» و «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را کلید بزنم، مراحل بازنویسی فیلمنامه هر دو اثر را به پایان رسانده‌ام و تنها منتظر جذب سرمایه هستم.  

وی در همین رابطه تاکید کرد: به شخصه برای این دو فیلم ارزش فراوانی قائلم زیرا هر کدام به نوبه خود دغدغه بزرگ امروز جامعه است و من همواره برای جامعه خود فیلم ساخته‌ام، برای ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» تحقیقات فراوانی کردم، با خانواده‌های زیادی حرف زدم، زیرا برای من مهم است اگر دغدغه‌ای اجتماعی را مطرح می‌کنم از لحاظ منبع درست و نزدیک به جامعه امروز باشد.  

کارگردان فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» فیلم‌هایشان را بخشی از زندگی خود دانست و افزود: زنان و مادران زیادی درباره فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» با من حرف زدند و در این راه این دغدغه بخشی از زندگی من شده است، به همین خاطر نمی‌توانم از آن به سادگی بگذرم پس باید این فیلم را به هر نحوی و در هر شرایطی بسازم. من در قبال جامعه و مردم مسئولم اما واقعا ساخت فیلم با توجه به هزینه‌های بالای امروز این هنر به شدت سخت شده است.  

/////////////////////////////////

وی درباره احتمال بازگشت سینما به وضعیت قبل از کرونا اذعان کرد: واقعیت امر در حال حاضر برایم مهم نیست که سینما چه زمانی به حالت قبل بر می‌گردد زیرا جان مردم برایم از هر چیزی مهمتر است. در حال حاضر وضعیت کرونا بار دیگر به موجی تازه نزدیک شده پس لزومی نمی‌بینم که سینما به حالتی استاندارد باز گردد.

درخشنده با اعلام مخالفت خود نسبت به بازگشایی سینماها خاطرنشان کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان موافق باز بودن سینماها و فعالیت آنها نیستم، بحث من سر این است که نه تنها سینما بلکه تمام اماکنی که لزوم به باز بودن آنها نیست باید بسته شوند، زیرا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این قبیل اماکن ممکن نیست، از نظر من باید تمامی اماکنی که از رعایت نکات بهداشتی تخطی می کنند پلمپ شوند. وقتی جان مردم در خطر است باز بودن بسیاری از اماکن به هیچ عنوان تعریفی ندارد. به شخصه با تعطیلی کامل اکثریت اماکن عمومی موافقم مگر آنکه شیوه نامه بهداشتی به دقت و مو به مو اجرا شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.