سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

در نخستین جلسه هیات امنا؛

«ایوب دهقانکار» مدیرعامل موسسه جدید معاونت امور فرهنگی شد

ایوب دهقانکار

سینماپرس: نخستین جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی برگزار و ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس، جلسه هیات امنای موسسه جدید معاونت امور فرهنگی (موسسات ادغام شده نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان) صبح روز یکشنبه (۱۵ تیر ۱۳۹۹) به صورت غیرحضوری برگزار شد.

در این‌جلسه اعضای هیات مدیره موسسه جدید منصوب شدند که عبارت‌اند از: ایوب دهقانکار، علیرضا اسماعیلی، سعید جلالی، حسین سیفی، محمدمهدی ایمانی‌پور، محمدجواد مرادی‌نیا و محمد ناصرزاده شریفی.

همچنین در این‌جلسه با تصمیم اعضا، ایوب دهقانکار به عنوان مدیرعامل موسسه جدید انتخاب شد. این در صورتی است که پیشتر محسن جوادی در حکم سرپرستی ایوب دهقانکار بر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اشاره کرده بود مدیریت موسسه حاصل از ادغام را نیز خود دهقانکار بر عهده خواهد داشت.

ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است.

اعضای هیئت امنای موسسه جدید که با تایید و امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده‌اند، عبارتند از: لادن حیدری، محمد علی مهدوی‌راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن جوادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.