سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

اعلام دست آوردهای چهارماه اخیر سازمان سینمایی؛

«ما خیلی فعالیم» به سبک سازمان سینمایی!

نشست خبری حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی

سینماپرس: در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی بدون اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و گلایه صریح ایشان از وضعیت نظارت در سازمان سینمایی و ... فعالیت‌های انجام شده درباره امور مختلف سینمایی بررسی شد و فهرستی ارایه گردید که اساسا نه تنها در طول یک ماه، بلکه کمتر از چند روز قابلیت تحقق صدردرصدی برخوردار می باشد؛ حال باید دید که انتشار چنین فهرستی به جهت فرافکنی از کاستی های موجود چقدر موفق خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی فعالیت‌های انجام شده درباره بازگشایی سینماها، سمفا، اکران آنلاین و کارگروه آسیب‌های کرونا در سینما بررسی شد.

جالب آن است که در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی هیچ گونه شاره ای به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و گلایه صریح ایشان از وضعیت نظارت در سازمان سینمایی و ... صورت نگرفت و تنها فهرستی ارایه گردید که اساسا نه تنها در طول یک ماه، بلکه کمتر از چند روز قابلیت تحقق صدردرصدی برخوردار می باشد؛ حال باید دید که انتشار چنین فهرستی به جهت فرافکنی از کاستی های موجود چقدر موفق خواهد بود.

در این جلسه که صبح امروز ۱۷ تیر با حضور حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد، معاونان و مدیران بخش‌های مختلف گزارشی را از حوزه مسئولیت شان ارائه کردند که از مهمترین موارد مطرح شده می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- گزارش ۹ جلسه ستاد کرونا در سینما.

- بازگشایی ۲ سالن مجهز سینما در استان خراسان جنوبی و اضافه شدن به چرخه اکران.

- راه‌اندازی پنجره واحد و بخش‌های صدور مجوز و نامه های حمایتی.

- برنامه ریزی در راستای کاهش مراجعات حضوری، بالارفتن سرعت کار و از بین رفتن زمینه‌های فساد.

- انتشار آمار نوبت‌ها به صورت سیستمی در جهت رفع تبعیض.

- راه اندازی سمفا به عنوان زبان اجرایی نظام‌نامه اکران و در جهت شکستن انحصار در حوزه بلیت فروشی سینما.

- فعالیت اکران آنلاین به عنوان ظرفیت جدیدی که به کمک سینما آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.