سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

همراه با کاراکترهای جدید؛

«شکرستان» در مرحله نگارش متن

شکرستان*

سینماپرس: محبوبه سمیعی زفرقندی، مدیر بخش فیلم نامه و استوری برد مرکز صبا،‌ گفت: در کنار شخصیت‌هایی که از قدیم در این انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، شخصیت‌های جدیدی نیز به این کار اضافه می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، «محبوبه سمیعی زفرقندی» مدیر بخش فیلم نامه و استوری برد مرکز صبا، درباره انیمیشن سینمایی «شکرستان» به فارس گفت: قاعدتا نسخه سینمایی شکرستان با آنچه تا به حال از شکرستان دیدید متفاوت نیست، به این خاطر که نباید پیشینه شکرستان خراب شود.

وی ادامه داد: فضا و کاراکترها و آنچه در اپیزودهای انیمیشنی شاهدش بودید، تغییر نمی کند، اما ممکن است محتوایش دستخوش تغییر شود.

سمیعی زفرقندی همچنین با بیان تغییر در بازیگران این اثر نیز گفت: این احتمال وجود دارد که در کنار شخصیت هایی که از قدیم در این انیمیشن حضور داشتند، شخصیت های جدیدی نیز به این کار اضافه شوند.

نسخه سینمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی مسعود صفوی در مرحله نگارش متن است و بعد از پایان نگارش وارد مرحله پیش تولید خواهد شد و شهاب حسینی نیز به عنوان راوی و بازیگر در این پروژه همکاری می کند.

این فیلم سینمایی امسال مقابل دوربین رفته و در سال آینده بنا به وضعیت اکران در سینماها به نمایش در می آید. عباس جلالی یکتا یا مانی وطن از گزینه های کارگردانی این اثر هستند.

همچنین در این فیلم سینمایی بازیگران رئال در کنار شخصیت های انیمیشنی قرار می گیرند

قرار بر این است تا در نسخه سینمایی شکرستان تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در کنار شخصیت‌های انیمیشنی قرار بگیرند و به عبارتی این کار در قالب رئال انیمیشن ساخته خواهد شد و تعدادی از بازیگران سینما به شهر شکرستان می‌روند.

 مجموعه انیمیشنی «شکرستان» با بیش از ۱۸۰ شخصیت تولید و پخش شد. همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

بهلول، پادشاه و وزیر، قاضی، اسکندر، ننه قمر، خواجه فرزان، خواجه اقبال، ‌ برزو، صمد و ... از شخصیت‌های این مجموعه انیمیشن بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.