دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

همفکری طیفی خاص از مستندسازان جبهه مقاومت در کافه نخلستان اوج

مستندسازان جبهه مقاومت

سینماپرس: جلسه همفکری جریان مستندسازی جبهه مقاومت با حضور مستندسازان در کافه نخلستان اوج تشکیل شد.

به گزارش سینماپرس، جلسه همفکری مستندسازان جبهه مقاومت که در سال‌های اخیر در بحران‌های کشورهای منطقه حاضر و فعال بوده‌اند، در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان و فیلمسازان حوزه مستند در جبهه مقاومت با رعایت پروتکل های بهداشتی گرد هم آمده بودند، مستندسازان از تجربه‌ها، خاطرات و مشکلات مستندسازی بحران در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان و… گفتند.

همچنین فیلمسازان و مسئولان حوزه مستندسازی به تبیین برنامه‌های این جریان برای ادامه مسیر مستندسازی در منطقه و جبهه مقاومت پرداختند.

این جلسه اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مستندسازان جبهه مقاومت بود و قرار بر این شد که سلسله جلساتی در این حوزه برای تدوین راهبردهایی درباره این موضوع با حضور طیف گسترده تری از فیلمسازان و مستندسازان جبهه مقاومت برگزار شود.

احسان محمد حسنی مدیر مسئول سازمان اوج،  نادر طالب زاده مستندساز و پژوهشگر،  سید سلیم غفوری مدیر شبکه افق،  محسن یزدی قائم مقام شبکه سه،  محمدرضا عباسیان از مستندسازان با سابقه، یاسر فریادرس مدیر مرکز مستند سوره، محسن اسلام زاده، سیاوش سرمدی، وحید اصانلو، احمد شفیعی، وحید فرجی، ساسان فلاح فر، هادی نعمت الهی، هاشم موسوی، محسن اردستانی، فرج صالحی، ماهان خمامی پور، محمد مهدی خالقی، مهدی مطهر، میثم صبوحی، محمدجواد رحیمی، مصطفی فتاحی، مهیار زاهد، ناصر نادری، حمید عبدالله زاده، مهدی شاهمحمدی، احمد عبدالرحیمی، یحیی رضایی، امین قدمی و محمد ساسان از حاضران این هم اندیشی بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.