دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

ابرقهرمانی در شمایل یک محیط‌بان؛

«نیواح» مهمان جدید کودکان ایرانی

نیواح

سینماپرس: «نیواح» ابرقهرمانی در شمایل یک محیط‌بان است که به تازگی رونمایی شده است.

به گزارش سینماپرس، محمد درویش کنشگر محیط زیست، روزنامه‌نگار و کویرشناس، برند محیطبانِ محیطبانان را مورد ارزیابی قرار داد و حمایت از آنرا به عموم مخاطبین توصیه نمود.  

این کنشگر محیط زیست این برند را یک حرکت فرهنگی ارزشمند دانست که از ویژگی‌های آن به ترنس مدیا بودن آن می‌توان اشاره کرد که برای محتواهای مختلفی چون: کتاب‌های کمیک، کتاب کودکان، انیمیشن، فیلم مستند، سریال انیمیشن و فیلم بلند سینمایی طراحی و رویاپردازی شده است.
 
کاراکتر این برند، "نیواح" نام دارد. "نیواح" محیطبانی‌ست که هنگام اعزام به اولین ماموریتش، ناخواسته به دنیای ابرقهرمان‌ها گام می‌گذارد و این موضوع با ماجراها و حوادث مختلف بعدی گره می‌خورد.  با توجه به محتوای هیجان انگیز، کارآگاهی، دلهره آور و اکشن این برند، استودیو نیو برای نخستین بار در دنیا کاراکتر خود را با دو ظاهر مختلف ثبت و رونمایی کرده است که ظاهر اول برای مخاطبین جوان و بزرگسال و ظاهر دوم کودکانه و مناسب تمام اعضای خانواده بالاخص کودکان می باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند داستان‌های آن‌ است که با الهام از داستان‌های واقعی شکل گرفته است.  

هم اکنون اولین محصول قابل خرید این برند با حضور نیواح، کتابی مشتمل بر خاطراتی از ماجراهای اوست که این ماجراها در واقع خاطرات واقعی از محیطبانان کشورمان است که به قلم فرهود فرمند مولف و پدیدآورنده برند، مصور شده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.