دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

به کارگردانی احمد معظمی؛

بازیگر «دنیای شیرین» داعشی شد

علیرضا رییسی

سینماپرس: علیرضا رییسی که در سریال «دنیای شیرین» به ایفای نقش پرداخته است این روزها در «خانه امن» نقش یک داعشی را بازی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، علیرضا رئیسی بازیگر فیلم و سریال‌هایی چون «مدرسه پیرمردها» و «دنیای شیرین» با پیوستن به سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در نقش یک تکفیری بازی می کند.

وی درباره نقشش در این سریال توضیح داد: نقش منفی را به دلیل چالشی که برایم ایجاد می‌کند، دوست دارم و امکان بازی در نقش منفی برایم در سریال «خانه امن» مهیا شد که بتوانم خودم را در این شخصیت با خصوصیات اخلاقی کاملا متفاوت با خودم محک بزنم. اگر مخاطب مرا در سریال ببیند و از من به عنوان بازیگر این نقش بدش بیاید من در ارائه نقش موفق بودم و خوشحال خواهم شد. نقشی که در «خانه امن» بازی می‌کنم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد.

وی درباره پیوستن به گروه بازیگران «خانه امن» گفت: بعد از طی شدن دوران نوجوانی و به سرانجام رساندن مراحل تحصیلات تکمیلی در یکی از اپیزودهای سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به کارگردانی احمد معظمی بازی کردم به همین جهت با وی دوستی داشتم و به طور اتفاقی آقای معظمی را دیدم و او هم نقش را به من پیشنهاد داد.

بازی در نقش داعشی اروپایی

رئیسی درباره ایفای نقش و شخصیت اش در سریال گفت: من در سریال نقش «بغاض» را بازی می‌کنم که یک اروپایی تکفیری است و به زبان فارسی و عربی مسلط است اما در ادای کلمات فارسی کمی لهجه دارد. این نقش، نقش سختی است که با روحیات من خیلی متفاوت است. معتقدم و تلاش می‌کنم در مراحل مختلف زندگی انسان بهتری باشم و این نقش دقیقا نقطه مقابل تفکرات من است. ماه‌ها است که درگیر سریال هستیم و تمام توان خود را برای ایفای این نقش به کار بردم که امیدوارم کار خوب و آبرومندی باشد و بتواند مخاطب را جذب کند و گوشه‌ای از فعالیت تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد بازی در سریال و فیلم سینمایی از جمله کار روح الله حجازی «روشن» را داشتم که متاسفانه به دلیل حضور در سریال «خانه امن» امکان بازی در هیچ کاری را نداشتم زیرا باید روی نقش به خوبی متمرکز می شدم.

رئیسی در خاتمه درباره حضورش در حوزه سینما و تلویزیون عنوان کرد: تلاش می‌کنم در کارهایی حضور داشته باشم که حرفی برای گفتن داشته باشند اما نکته قابل تامل این است که حضور نابازیگران در سینما و تلویزیون کار ما را که سالهاست در این عرصه فعالیت کردیم، سخت می‌کند و به دلیل حضور بی‌رویه نابازیگران بقا در سینما بسیار سخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.