دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

در قالب مجموعه کتاب‌های مرغک کانون؛

«عروسک نخی» منتشر شد

\کانون پرورشی

سینماپرس: کتاب تصویری «عروسک نخی» به نویسندگی و تصویرگری محبوبه یزدانی، به تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، این کتاب که از «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون است، خردسالان را با دنیای عروسک‌های دست‌ساز و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آشنا می‌کند.
این کتاب داستان دختر کوچکی است که بعد از دیدن یک نمایش عروسکی به عروسک‌های خیمه‌شب بازی علاقه‌مند می‌شود. مادر سارا عروسکی برایش می‌دوزد و سارا نمایش را آغاز می‌کند. اما بعد از گره خوردن نخ‌های عروسک، چالش‌های سارا و عروسکش شروع می‌شود.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «وقتی سارا خواست نمایش را شروع کند، نخ‌های عروسک به هم گره خورده بودند. عروسک جیغ کشید: «آاای دستااام... وااای موهاام... آخ پاهااام.» سارا دلگیر شد. عروسک هم غمگین و بداخلاق شد. بالاخره عروسک گفت: «وااای... خسته شدم... خسته و درمونده شدم...»
بر این اساس، کتاب «عروسک نخی» با هدف ایجاد احساس جستجوگری و در قالب «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون تولید شده است. مخاطب این کتاب گروه سنی «نوباوه» (بالای ۴ سال) است.
یادآوری می‌شود کتاب‌های مرغک با تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی به خردسالان کمک می‌کند تا دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و بشناسند. برانگیختن نگاه کنجکاوانه به دنیای پیرامون و پرورش ذهن دیگر کاربردهای این کتاب‌ها است.
کتاب ۲۸ صفحه‌ای «عروسک نخی» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را به قیمت ۱۲هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.