دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

مرکز آفرینش‌های کانون تهران؛

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های هنری کانون پرورشی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های هنری حضوری و مجازی خود را آغاز کرده است.

به گزارش سینماپرس، فعالیت این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، و هنری و ادبی برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال در قالب کارگاه‌های هنری خلاق حضوری و مجازی و بسته‌های آموزشی از ۲۱ تیر ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

برنامه کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی پایگاه این مرکز به نشانی afarineshha.kpf.ir قرار گرفته است و خانواده‌ها می‌توانند با انتخاب کارگاه‌های مورد نظر، ثبت‌نام فرزندان خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

بر اساس این خبر، فعالیت‌هایی همچون نقاشی، نمایش خلاق، عروسک‌سازی، کلاژ(تکه چسبانی)، طراحی، سفال با دست و چرخ، بازی خلاق، خوش‌نویسی، انیمیشن عروسکی، کاردستی، تصویرسازی، شعر و قصه، از جمله کارگاه‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از آن بهره‌مند شوند.

هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های خوش‌نویسی تحریری، «بازی، ورزش، خلاقیت»، نقاشی، نمایش خلاق، کلاژ(تکه چسبانی) و... از دیگر برنامه‌های این مرکز در تابستان ۱۳۹۹ است که به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

در عین‌حال بسته‌هایی آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که بر اساس آن دو روز در هفته دختران و دو روز پسران از صبح تا بعدازظهر می‌توانند در کارگاه‌های ویژه‌ای شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه اینترنتی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون به نشانی afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶-۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۸۸۹۷۱۳۱۶ ۰۲۱ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.