دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

حسین مسافر آستانه:

به آیین نامه های شورای سیاستگذاری تئاتر انتقاد دارم/ در طول دوره مدیریت های گذشته برنامه وجود نداشته

حسین مسافر آستانه

سینماپرس: حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگوی زنده با برنامه «گیومه» رادیو نمایش درباره قبول این مسئولیت سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر امروز ۱۶ تیر در گفتگوی زنده با برنامه «گیومه» رادیو نمایش اعلام کرد مدیریت های قبلی این جشنواره برنامه نداشته اند.

وی در این زمینه گفت: موقعیت خاص و ویژه ای است و برنامه ریزی سختی در پیش داریم، من هیچ تمایلی برای قبولی این سمت نداشتم و واقعا در این شرایط پدیرفتن دبیری جشنواره کار سختی بود. متاسفانه، در طول دوره مدیریت های گذشته برنامه وجود نداشته البته همه دلسوزانه کار کردند ولی چون تصمیم گیری ها فردمحور بوده انتخاب‌های درستی انجام نشده است.

مسافر آستانه عنوان کرد: من نسبت به آیین نامه های شورای سیاستگذاری تئاتر انتقاد دارم و از همه اهالی تئاتر می خواهم نظرات خود را مکتوب به آقای قادر آشنا بفرستند چرا که نسبت به این آیین‌نامه ها نقد دارم.

وی همچنین تأکید کرد: امسال سالی است که بیش از گذشته به وجود رادیو تئاتر نیاز داریم و قطعا امسال رادیو تئاتر یکی از بخش‌های جشنواره تئاتر فجر خواهد بود.

 دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پایان گفت: ان شاءالله بتوانیم جشنواره ای را برای اهالی تئاتر برگزار کنیم، چرا که تعطیل شدن تئاتر درست ترین کار نیست و باید به هر حال تئاتر زنده بماند و به هدف خودش ادامه دهد، روال سابق را ادامه نخواهیم داد و تئاتر فجر ویژه‌ای خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.