شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

در هفته جاری؛

نمایش «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح «سینما ماشین»

فیلم سینمایی کشتارگاه

سینماپرس: فیلم های سینمایی «سراسر شب» و «کشتارگاه» در طرح سینما ماشین نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پس از نمایش فیلم‌های سینمایی «خروج» و «مهمانخانه ماه نو» در «سینما ماشین»، در هفته جاری نیز قرار است ۲ فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در این طرح به نمایش درآیند.

منوچهر صفرخانی مدیر اجرایی طرح «سینما ماشین» گفت: با ادامه شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن این بیماری در روزهای گذشته، برای کمک به اقتصاد سینما و ایجاد تفریحی سالم امیدواریم با حمایت مسوولان بتوانیم طرح «سینما ماشین» را در تمام نقاط ایران راه‌اندازی کنیم. طرحی که حتی پس از بازگشایی سینماها نیز می‌تواند مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته به کار خود ادامه دهد و برای صاحبان فیلم‌ها نیز درآمدزایی داشته باشد.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره شهرهایی که تاکنون این طرح در آنها اجرا شده است نیز گفت: خوشبختانه برخی ازمراکز دولتی و خصوصی در شهرهای کشور که در ساعت‌های پایانی شب فضای بلااستفاده برای «سینما ماشین» دارند از این طرح استقبال کرده‌اند. تاکنون در تهران در نقاطی مانند پارک ارم، مجموعه ورزشی تختی، فرهنگسرای خاوران، در استان البرز در مجموعه ورزشی انقلاب و طی هفته جاری در استان‌های قزوین، اصفهان، گیلان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی این طرح اجرا خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، ۱۵ «سینما ماشین» دیگر هم تا نیمه تیرماه در شهرهای مختلف افتتاح می‌شوند.

صفرخانی در پایان گفت: با توجه به اینکه این طرح در کشورمان نوپا و ناشناخته است امیدواریم با حمایت مدیران در معرفی و فرهنگسازی آن قدم موثری را برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کشورمان در این روزهای سخت برداریم. طرحی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در یک فضای محصور و کنترل شده اجرا می‌شود و خطری برای سلامتی مردم ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.