چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

محمدرضا مصباح:

فیلم سینمایی حاج قاسم را قطعا می‌سازم!

قاسم سلیمانی

سینماپرس: تهیه‌کننده سینمای ایران گفت: قطعا یکی از برنامه‌های من این است که در سال جاری سراغ فیلمی درباره سردار سلیمانی بروم و قرار هم نیست پا پس بکشم. جز افتخارات و آرزوهای من خواهد بود که بتوانم سینمایی ویژه از سردار تولید کنم.

به گزارش سینماپرس، بسیاری از فیلمسازان در طول حیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کردند روایتی از جهاد و زندگی او در نبرد با تروریست و غیره را وارد فضای سینما کنند. هرچند که او بارها با این اقدام مخالفت کرد.

پس از شهادت سردار نیز دوباره زمزمه‌هایی جدی مبنی بر تلاش سینماگران شاخص و تهیه‌کنندگان شنیده شد مبنی بر اینکه برای ساخت فیلم درباره حاج قاسم سلیمانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمدرضا مصباح از تهیه‌کنندگان سینما که اخیرا فیلم‌های قابل تأملی را نیز به تهیه و تولید رسانده است، پس از شهادت سردار اعلام کرد با دریافت طرح قابل قبول سراغ ساخت فیلم درباره او خواهد رفت.

قرار نیست پا پس بکشم

مصباح درباره وضعیت تولید این پروژه سینمایی احتمالی به آنا گفت: هدف من همچنان ساخت فیلمی سینمایی لااقل در مورد بخشی از شخصیت و یا زندگی با برکت و پرافتخار حاج قاسم عزیز است. اتفاقا طرح‌های خوبی هم به دست من رسیده است که البته تبدیل به فیلمنامه نشده‌اند.

وی ادامه داد: اینقدر دامنه فعالیت‌های سردار شهید درخشان و وسیع است که به نظرم فیلم‌های بسیاری می‌تواند به آن ورود کند. من نیز سعی می‌کنم گوشه‌ای از این فضا را به دست بگیرم.

تهیه‌کننده فیلم موفق «پوست» تأکید داشت: قطعا یکی از برنامه‌های من این است که در سال جاری سراغ فیلمی درباره شهید سردار سلیمانی بروم و قرار هم نیست پا پس بکشم. جز افتخارات و آرزوهای من خواهد بود که بتوانم سینمایی ویژه از سردار تولید کنم.

سینما به عنوان بخشی از این ملت مدیون اوست

وی در عین حال عنوان کرد: البته خیلی‌ها در این سینما بر من ارجحیت دارند که مصداقش نیز ابراهیم حاتمی‌کیاست تا سینمای حاج قاسم را به دست بگیرد. ولی شخصیت ایشان بسیار بزرگ است و به نظرم هرکسی سراغی از آن بگیرد باز هم ظرفیت برای ساخت و فیلم وجود دارد. من هم سعی می‌کنم در اندازه خودم در این فضا کار کنم.

مصباح یادآور شد: وقتی من از فیلمسازان علاقه‌منددعوت کردم که طرح‌های پیشنهادی‌شان را به من ارائه بدهند، متأسفانه سوءتفاهم‌هایی پیش آمد و همانطور که گفتم خیلی‌ها بر من ارجحیت دارند. ولی حاج قاسم متعلق به همه ملت است و سینما نیز به عنوان بخشی از این ملت مدیون اوست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.