سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

روی موج رادیو نمایش؛

۱۴ خرداد ۶۸ به «روایت یک انتخاب»

رادیو نمایش

سینماپرس: روز چهارشنبه چهاردهم خرداد، مستند رادیویی «روایت یک انتخاب» از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، انسیه شمس اللهی تهیه کننده برنامه رادیویی «روایت یک انتخاب» گفت: مستند «روایت یک انتخاب» به جزئیات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ می پردازد و تلاش می کند گفتگوها و وقایعی که آن روز در جلسه و در حاشیه جلسه رخ داده را روایت و بازسازی کند.

وی افزود: رویکرد این برنامه بازتاب نمایشی فضای حاکم بر جلسه آن روز خبرگان و مرور اسناد و شواهدی ست که نشان می دهند از نظر حضرت امام خمینی (ره) و بسیاری از بزرگان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان، حضرت آیت الله خامنه ای فرد اصلح برای جانشینی امام رحمت الله بوده اند، به نحوی که از همان ابتدای جلسه ناخودآگاه افکار و دل های نمایندگان خبرگان رهبری به سوی ایشان متمایل می شود.

شمس اللهی ادامه داد: جایگاه بالای علمی و اجتماعی حضرت آیت الله خامنه ای قبل و پس از رحلت حضرت امام(ره) بر کسی پوشیده نبود و همین واقعیت موجب شد تا نمایندگان ملت در مجلس خبرگان دست به تصمیمی انقلابی بزنند و فردی را به مقام رهبری برسانند که از هر نظر شایستگی این مقام را دارا بودند.

این تهیه کننده رادیویی در پایان گفت: مستند نمایشی «روایت یک انتخاب» مروری است بر آنچه در روز یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ در مجلس خبرگان رهبری گذشت.

این مستند رادیویی روز چهارشنبه چهاردهم خرداد، ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.