سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

بهرام رادان؛

«گربه سیاه» مناسب اکران آنلاین نیست

فیلم سینمایی گربه سیاه

سینماپرس: بهرام رادان بازیگر سینما که سال گذشته فیلم سینمایی «گربه سیاه» را در مقام تهیه‌کننده تولید کرده بود، تأکید دارد که برای ساخت این فیلم هیچ پولی از هیچ سازمانی نگرفته‌ است.

به گزارش سینماپرس، بهرام رادان تهیه‌کننده «گربه سیاه» با تاکید بر این نکته که این فیلم سینمایی مناسب اکران آنلاین نیست، به مهر اعلام کرد که می‌خواهد پس از عادی شدن شرایط سینماها و اکران سراسری این فیلم، تولید پروژه دیگری را آغاز کند.

رادان که سال گذشته «گربه سیاه» را در مقام تهیه‌کننده و بازیگر تولید کرد، درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: ما منتظر اعلام نظر سازمان سینمایی هستیم تا پس از صدور پروانه نمایش و بازگشایی سینماها بتوانیم در بهترین زمان ممکن این فیلم را اکران کنیم.

وی همچنین با تاکید بر این نکته که فیلم «گربه سیاه» مناسب اکران آنلاین نیست توضیح داد: مسائل مربوط به کرونا و تعطیلی سالن‌ها ضربه زیادی به سینما زده و از طرفی باعث شده زمان امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و کنکور تغییر پیدا کند و از آنجایی که طیف اصلی مخاطبان «گربه سیاه» عمدتاً جوانان هستند، در صدد هستیم تا با بررسی شرایط، مناسب‌ترین زمان را برای اکران انتخاب کنیم.

بازیگر فیلم سینمایی «ایده اصلی» توضیح داد: تجربه خوشایند این فیلم باعث شده که به طرح‌ها و ایده‌های جالبی با محوریت جوانان و نسل دهه‌های هفتاد و هشتاد برسیم و امیدوارم پس از اکران «گربه سیاه» تولید یکی از آن‌ها را آغاز کنیم.

رادان در ادامه این موضوع اضافه کرد: به عنوان یک فرد مستقل که با سرمایه شخصی و بدون دریافت وام و کمک مالی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی فیلم تهیه کرده‌ام، امیدوار هستم با تسریع روند اداری در سازمان سینمایی و اکران «گربه سیاه» راه برای تولیدات آینده‌ام هموارتر شود.

وی در مورد بازی خود در «گربه سیاه» گفت: تا آخرین لحظه برای بازی نکردن در فیلم مقاومت می‌کردم، چون به لحاظ تولیدی «گربه سیاه» بسیار کار سختی بود و بازی و تهیه همزمان، وقت و انرژی زیادی طلب می‌کرد، ولی پس از به نتیجه نرسیدن مذاکره با سه همکار محترم به دلایل گوناگون، در این فیلم بازی هم کردم و از نتیجه کار بسیار راضی‌ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.