دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

سینمای جهان؛

تخفیف ۶۰ درصدی بلیت سینما در کره جنوبی

ویروس کرونا باعث لغو اکران فیلم های سینمایی در چین شد

سینماپرس: شورای فیلم کره جنوبی برای بازگرداندن مردم به سالن‌های سینما، میلیون‌ها کوپن تخفیف ۶۰ درصدی برای خرید بلیت سینما در اختیار مخاطبان قرار داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، این کوپن‌ها شامل یارانه ۴.۸۹ دلاری برای خرید بلیت سینما از مجموعه‌سینماهای مهم و فعال در سراسر کره جنوبی است و با توجه به این که بهای بلیت سینما در این کشور هم‌اکنون ۸.۱۵ دلار است، مخاطبان با استفاده از این کوپن‌ها می‌توانند با تخفیف ۶۰ درصدی به تماشای فیلم بنشینند.  

این طرح از امروز دوشنبه (اول ژوئن) آغاز می‌شود و تا سه هفته ادامه خواهد داشت و در مجموع ۱.۳ میلیون کوپن تخفیف در اختیار سینمادوستان قرار می‌دهد و هر فرد می‌تواند در هفته دو بار از این تخفیف استفاده کند، هر چند برخی سینماهای مستقل اعلام کرده‌اند هر فرد می‌تواند در یک هفته چهار بار از این تخفیف استفاده کند.  

سینماهای کره جنوبی نیز چون سایر کشورهای آسیایی با آغاز شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و شمار مخاطبان سینمای این کشور از اوایل سال جدید میلادی رو به کاهش گذاشت.   حالا سینماهای کره جنوبی که پنجمین بازار بزرگ سینمایی جهان است تحت تدابیر بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر گرفته اما هنوز شمار مخاطبان به شرایط مطلوب نرسیده است.

در حالی که بسیاری از مردم کره جنوبی نسبت به رفتن به سینما در مقطع زمانی کنونی تردید دارند، بخش عمده‌ای از توزیع‌کنندگان فیلم در این کشور نیز خطر نکرده‌اند و فیلم‌های مهم خود را در چرخه اکران قرار نداده‌اند.  

 توزیع‌کنندگان آثار سینمایی در کره جنوبی اواسط تابستان را برای بازگشت به شرایط عادی سینما و اکران فیلم‌های مهم داخلی و خارجی در نظر دارند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.