یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به کارگردانی «لیدا فضلی»؛

حضور «این سو، آن سو» در جشنواره کودک هنگ‌کنگ

انیمیشن کوتاه «این سو، آن سو»

سینماپرس:انیمیشن کوتاه «این سو، آن سو» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی لیدا فضلی، در بخش رسمی چهارمین دوره جشنواره کودک هنگ‌کنگ پذیرفته شد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم انیمیشن با اشاره به دنیای پُر از محبت میان کودکان، در آرزوی صلح و دوستی برای تمام دنیاست.
انیمیشن «این سو، آن سو» یکی از آثار منتخب بخش رسمی چهارمین دوره‌ی جشنواره کودک هنگ‌کنگ است که به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، هفته آخر مردادماه ۹۹ بصورت آنلاین برگزار می‌شود.
در این جشنواره تعداد محدودی فیلم برای کودکان فقط به مدت ۴۸ ساعت نمایش داده می‌شود.
در خلاصه داستان انیمیشن «این سو، آن سو» که در مدت زمان ۸ دقیقه و ۵۰ ثانیه و با تکنیک دو بُعدی ساخته شده، آمده است: «هیچ مرزی نمی‌تواند مانع شکل‌گیری دوستی‌ها و محبت بین کودکان شود. کاش به‌راستی دنیای بزرگسالان هم مانند دنیای کودکان پُر از صلح و دوستی باشد»
لیدا فضلی درباره‌ی دلیل انتخاب این سوژه گفت: من در آرزوی صلح و دوستی برای تمام دنیا هستم همانند دنیای کودکان و این موضوع دلیل انتخاب سوژه «این سو، آن سو» بود.
عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از: نویسنده و کارگردان: لیدا فضلی، انیمیت: مریم کرمی و رسول شیری، رنگ و فضا: مریم کرمی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، مشاور بخش سه‌بُعدی: امیر سحرخیز، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.