شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

شانزدهمین نمایشگاه حروف نگاری پوستر اسماءالحسنی؛

معرفی برگزیدگان «اسماءالحسنی»

نمایشگاه اسماءالحسنی

سینماپرس: با معرفی برگزیدگان شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی، این رویداد هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش سینماپرس، شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی از ششم اردیبهشت امسال همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با سازماندهی پایگاه اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی پوسترز» برگزار شد.

براساس برنامه ریزی قبلی مقرر بود این رویداد هنری همچون سال‌های گذشته با همکاری خانه هنرمندان ایران در دو گالری ممیز و زمستان برگزار شود. به دلیل شرایط موجود و پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آثار این دوره فقط در فضای مجازی(صفحه اینستاگرام نمایشگاه) به نمایش گذاشته شد. مراسم افتتاحیه و اعلام برگزیدگان این رویداد تجسمی نیز که طبق اعلام قبلی قرار بود در تالار جلیل شهناز برگزار شود لغو شده و برگزیدگان به شرح زیر معرفی شدند:

برگزیده نفر اول:

مازیار علی یاری برای مجموعه آثار ارائه شده در این دوره از نمایشگاه و کسب جایزه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار

برگزیده نفر دوم:

 محمدجواد پژوهنده برای پوستر «الله» و کسب جایزه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار

برگزیده نفر سوم:

 محمدرضا قلی پور برای پوستر «النور» و کسب جایزه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و دیپلم افتخار

همچنین هیات داوران پنج تقدیرنامه و مبلغ ۵۰ میلیون ریال را به پنج طراح برگزیده نمایشگاه(هر هنرمند ۱۰ میلیون ریال) به منظور تشویق استعدادهای جدید اهدا کرده است که اسامی شان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

فروغ خمیسی برای پوستر «الله»

امیرحسین عبادیان دهکردی برای پوستر «لا اله الا الله»

وحید یعقوبلو برای مجموعه آثار ارائه شده

محمودبازدار برای مجموعه آثار ارائه شده

حسام الدین باقریان برای پوستر «الله»

گفتنی است  از میان پوسترهای رسیده به شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماء الحسنی ۴۴ اثر منتخب در ایام ماه مبارک رمضان بر صفحه اینستاگرام قرار گرفت و جلسه انتخاب نهایی آثار و داوری نیز با حضور سید حسن موسی زاده، سید حمید شریفی آل هاشم و کوروش پارسانژاد برگزار شد.

نشانی وب سایت نمایشگاه اسماء الحسنی www.todayposters.com است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.