جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

با الهام از کتاب‌های پرفروش «هزاره»؛

شخصیتی که استیگ لارسن خلق کرد سوژه یک سریال شد

کمپانی آمازون

سینماپرس: شخصیت اصلی فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» به سوژه یک سریال برای آمازون بدل شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سریال جدیدی با تمرکز بر شخصیت لیزبت سالاندر که شخصیت یک زن جوان هکر در «دختری با خالکوبی اژدها» است، ساخته می‌شود.

آمازون قصد دارد سریال جدید را با تمرکز بر این شخصیت که استیگ لارسن نویسنده پرفروش سوئدی خالق آن بود و به عنوان کتاب‌های هزاره شناخته شدند، بسازد.

این پروژه که هنوز با عنوان «دختری با خالکوبی اژدها» خوانده می‌شود ادامه‌ای در امتداد داستان کتاب‌های لارسن نخواهد بود و فیلم نیز اقتباسی از کتاب‌های «هزاره» نیست. به جای آن سالاندر و جایگاه وی در دنیای امروز با شخصیت‌ها و داستان‌های جدید در سریال مورد توجه است.

هنوز بازیگر نقش اصلی یا نویسنده سریال انتخاب نشده‌اند.

کتاب‌های هزاره شامل سه‌گانه لارسن با عنوان «دختری با خالکوبی اژدها»، «دختری که با آتش بازی کرد» و «دختری که به لانه زنبور ضربه زد» می‌شود. هر سه این کتاب‌ها در سوئد به فیلم سینمایی بدل شدند و ۲ فیلم از آنها در هالیوود نیز ساخته شد.

نائومی راپس نقش لیزبت را در فیلم‌های سوئدی ایفا کرد و رونی مارا بازیگر نقش وی در اقتباس آمریکایی آن در سال ۲۰۱۱ بود. در فیلم دوم که سال ۲۰۱۸ با عنوان «دختری در تارعنکبوت» ساخته شد نیز کلر فوی نقش این هکر جوان را بازی کرد.

قرار است سریال «دختری با خالکوبی اژدها» توسط آمازون در سونی پیکچرز تله‌ویژن و استودیوی آمازون تولید شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.