چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

توسط عضو شورای سیاست گذاری گروه «هنر و تجربه»؛

«مسعود فراستی» به مناظره طلبیده شد!

حضور هوشنگ گلمکانی منتقد سینما در نشست فیلم جدایی نادر از سیمین در فرهنگسرای رسانه

سینماپرس: هوشنگ گلمکانی از مسعود فراستی دعوت کرد تا در یک مناظره شرکت کند.

به گزارش سینماپرس، حضور مسعود فراستی در برنامه «دورهمی» بار دیگر نام این منتقد را بر سر زبان‌ها انداخت. او که در این برنامه هم مثل همیشه از مواضعش در قبال برخی فیلم‌های مهم سینمای ایران و کارگردان‌های مطرح دنیا دفاع کرد و از فضای سینمای ایران به شدت انتقاد کرد در میان منتقدان سینمایی واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.  

هوشنگ گلمکانی به عنوان یکی از مدیران «هنر و تجربه» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«این سومین بار است که این عکس را هر بار به بهانه موضوعی مربوط به مسعود فراستی پست می‌کنم. عکس بهتری از بیلیاردبازی‌های‌مان ندارم. تازه با نادیده گرفتن اصول fair play آمده چسبیده به من که نتوانم درست ضربه بزنم.
اما مناسبت این دفعه، دعوت او به مناظره‌ای درباره موضوع نقد فیلم است. این دعوت را قبلا هم کرده بودم. در زمان جشنواره سی‌وهفتم قرار گفت‌وگو برای برنامه «هفت» گذاشته شد اما ظهر آن روز تماس گرفتند و موضوع را عوض کردند که نپذیرفتم و قضیه منتفی شد. بعد دعوتش کردم به برنامه مجازی مجله «فیلم» بیاید که قرار شد در این باره سر میز بیلیارد مذاکره و احیانا توافق کنیم اما متاسفانه توفیق بیلیارد دست نداد. دوسه سال پیش هم یکی از دوستان مطبوعاتی پیشنهاد انجام این مناظره در یکی از دانشگاه‌ها با امکان پخش زنده آنلاین را داد که گفت مسعود نپذیرفته. در زمان حشنواره اخیر فجر خودش تماس گرفت و گفت بیا در برنامه «هفت» صحبت کنیم درباره نقد. گفتم حالا دیگر من نمی‌آیم، به دلیل فضای تلویزیون و به‌خصوص برنامه «هفت». الان دعوتم را تکرار می‌کنم: مناظره‌ای درباره موضوع نقد فیلم، یا در برنامه مجازی ماهنامه «فیلم»، یا یک زمین بی‌طرف.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.