چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

فیلم سینمایی «انگاشته»؛

انفجار یک هواپیمای واقعی به سفارش «کریستوفر نولان»

کریستوفر نولان در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: کریستوفر نولان در شرف اکران آخرین فیلم خود به نام «انگاشته» قرار دارد که چند روز پیش جدیدترین تریلر آن و انفجار یک هواپیمای واقعی نیز منتشر شده بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، کریستوفر نولان برای یکی از صحنه‌های اکشن و انفجاری فیلم سینمایی «انگاشته» یک هواپیمای واقعی را منفجر کرده است. این تصادف و انفجار در پایان آخرین تریلر این درام جاسوسی با موضوع وارونگی زمان دیده شد.

جان دیوید واشینگتن، بازیگر شخصیت بدون نام و اصلی فیلم، به سینمابِلِند گفته است که کل تیم سازنده فیلم زمانی که نولان این سکانس را ضبط کرده بود هیجان زده بودند.

او گفت: یک هواپیمای واقعی بود که با برخورد به یک ساختمان واقعی منفجر شد. ما و تمامی عوامل این فیلم شاهد آن بودیم. واقعا باور نکردنی بود. هر چیزی که شما در تریلر دیدید واقعا اتفاق افتاده است، حداقل تا شبی که من در آنجا بودم.

نولان برای فیلم جدیدش یک هواپیمای واقعی را منفجر کرده است

توتال فیلم نیز در جزئیات جدیدی که از این فیلم منتشر کرده می‌گوید برای این سکانس یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ خریداری شده بود.

نولان به توتال فیلم می‌گوید: من در نظر داشتم از تکنیک مینیاتورها و ترکیب با جلوه‌های ویژه استفاده کنم. با این حال زمانی که در جست و جوی لوکیشن در کالیفرنیا بودیم، مجموعه وسیعی از هواپیماهای قدیمی را کشف و حساب کردیم و متوجه شدیم که خرید یک هواپیمای واقعی، و اجرای این سکانس در جلوی دوربین به صرفه‌تر از مینیاتورها و جلوه‌های کامپیوتری خواهد بود.

نولان برای فیلم جدیدش یک هواپیمای واقعی را منفجر کرده است

در حالی که فیلم‌های زیادی از تکنیک جلوه‌های ویژه کامپیوتری استفاده می‌کنند، نولان برای فیلم «دانکرک» محصول سال ۲۰۱۷ نیز از سربازها، هواپیماها و ابزارهای جنگی واقعی استفاده کرده بود. در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» هم سعی شده بود از سکانس های اکشن واقعی استفاده شود.

نیل آندره‌آ، یک تفنگدار نیروی دریایی که در ساخت دانکرک همکاری کرده گفته بود: در این فیلم سینمایی هواپیمای مسرشمیت بی اف ۱۰۹، کشتی مین روب و ناو شکن تنها در یک شات این فیلم سینمایی استفاده شد و در بعضی روزها نیز بیش از ۶۰ کشتی در آب‌های لوکیشن فیلمبرداری وجود داشتند.

فیلم سینمایی «انگاشته» برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۷ تیر) برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.