چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

تهیه کننده سریال پاسخ داد:

چرا «نون.خ۲» زودتر از رمضان پخش می‌شود؟

سریال «نون. خ»

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال «نون.خ۲» با اشاره به تمهیدات سیما برای حفظ جذابیت کنداکتور پخش شبکه‌ها، درباره تغییر زمان‌بندی پخش این مجموعه و کاهش قسمت‌های آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی فرجی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی در گفتگو با مهر درباره پخش زودهنگام این سریال که قرار بود ماه رمضان ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما برود اما شب گذشته اعلام شد که از روز ۲۰ فروردین‌ماه در کنداکتور پخش این شبکه قرار می‌گیرد توضیح داد: رسانه ملی همواره سعی می‌کند با جابه‌جا کردن سریال‌هایی که برای پخش آماده‌تر هستند کنداکتور را به گونه‌ای تدارک ببیند که شبکه‌ها از جذابیت خالی نشوند.

وی درباره تصویربرداری «نون. خ» و پایان زودهنگام آن نیز عنوان کرد: ما تصویربرداری این سریال را در ۲۳ اسفند و در اوج شیوع کرونا به پایان رساندیم و با یک پایان‌بندی آن را در ۱۷ قسمت به خاتمه رساندیم و این سریال از ۲۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت یعنی ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

این تهیه‌کننده درباره چالش کرونا که این روزها تولید پروژه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است، تصریح کرد: شیوع کرونا کار پروژه‌ها را بسیار سخت کرد و واقعیتی جدی در همه کشورهاست. توصیه‌های وزیر بهداشت و ستاد کرونا هم این بوده است که آدم‌ها دور هم جمع نشوند به ویژه که برخی شهرها مثل تهران و شمال در مقطعی مرکز شیوع کرونا بودند.

تیزر فصل دوم از سریال «نون. خ»

وی اضافه کرد: به این ترتیب نباید اجتماعات صورت می‌گرفت چراکه در یک سریال حداقل ۷۰ تا ۸۰ نفر دور هم جمع می‌شوند و در چنین تجمعی حتماً بیماری شیوع پیدا می‌کند درحالیکه باید به افکار عمومی و سلامت جامعه احترام گذاشت.

فرجی در پایان با اشاره به تمهید صداوسیما در جا به جایی سریال‌ها برای پخش هم عنوان کرد: این اقدام در دستور کار صداوسیما قرار گرفته است که رویکرد درستی است و امیدوارم با فروکش کردن کرونا تولید همه سریال‌ها مجدد به جریان بیفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.