دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

نمایش آنلاین آثار کانون در سایت پیک امید؛

پویانمایی «صفر» به خانه‌ها می‌آید

انیمیشن «صفر»

سینماپرس: پویانمایی «صفر» به نویسندگی و کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی به صورت آنلاین در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای که با تکنیک ماژیک و مداد رنگی ساخته شده است، روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

انیمیشن «صفر» که تولید سال ۱۳۸۹ امور سینمایی کانون است، داستان پسری در مدرسه است که در درس‌هایش نمره صفر می‌گیرد. او سعی دارد نمره‌های صفر خود را پنهان کند اما دچار کابوس می‌شود. پسر در پی راهی برای رهایی از این کابوس است.

بر همین اساس، عباس دبیردانش آهنگ‌سازی، امیرحسین علیمراد کامپوزیت، محمد ناصری تدوین و چنگیز صیاد صدابرداری این اثر کوتاه را بر عهده داشته‌اند.

پویانمایی موفق «صفر»، تاکنون «پاندای طلایی» جایزه ویژه داوران بیستمین جشنواره دوسالانه فیلم‌های تلویزیونی ‌سی‌چوان‌ چین را دریافت کرده و در پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «پراد» فرانسه به عنوان یکی از چهار فیلم برتر در بخش مسابقه مردمی انتخاب شده است.

این انیمیشن همچنین در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «لنولا» ایتالیا، چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان هند «CMS»، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «پنتداتیلو» ایتالیا، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «نوامیرادا» آرژانتین، اولین جشنواره فیلم کودکان «آند» آمریکا و هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به نمایش در آمده است.

«صفر» در چهاردهمین بازار بین‌المللی فیلم «کلرمون فراند» فرانسه و پنجمین بازار بین‌المللی فیلم آسیایی بوسان کره‌جنوبی نیز حضور داشته است.

یادآوری می‌شود،  انیمیشن‌های کوتاه «قالی»، «اتحاد»، «نشانی»، «ماه مهربان»، «سایه‌ای که نور شد» و «باد دوچرخه سوار» نیز از دیگر آثار نازنین سبحان‌سربندی است که به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

بر اساس این خبر، این انیمیشن به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

این آثار تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده خواهد شد.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.