دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

ابتکار کرونایی فستیوال فیلم تورنتو؛

حضور مجازی ستاره‌های هالیوود در خانه کانادایی‌ها

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو

سینماپرس: فستیوال فیلم تورنتو برای سرگرم کردن کانادایی‌ها، یک سرویس چت مجازی و تماشای فیلم سینمایی در خانه برای مردم راه انداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، از کانادایی‌هایی که خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند خواسته شده پاپ‌کورن بردارند و به رهبری کامرون بِیلی مدیر هنری فستیوال فیلم تورنتو با ستاره‌های هالیوودی چت مجازی داشته باشند و بعد از آن هم با استفاده از سرویس استریمینگ کرِیو فیلم سینمایی تماشا کنند.

در حالی که فستیوال فیلم تورنتو هم به جمع دیگر فستیوال‌ها پیوسته و طی همه‌گیری کروناویروس به صورت آنلاین آموزش را انجام می‌دهد، بیلی سینما «در خانه بمانیم» را راه‌اندازی کرده است.

نخستین ستاره مهمان او مندی پتینکین بازیگر سریال «هوملند» بود که پس از حضور در چت مجازی، فیلم «عروس شاهزاده» سال ۱۹۸۷ ساخته راب راینر با نقش‌آفرینی پتینکین در کریو نمایش داده شد. کریو در بازار کانادا رقیب غول‌هایی مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم است.

نت‌فلیکس، آمازون و کریو مدت‌هاست که در حال رقابت برای جذب مشتریان کانادایی هستند که فیلم‌ها و سریال‌های خود را در تلویزیون، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمندشان تماشا می‌کنند. حالا که کانادا تدابیر سفت‌وسخت فاصله‌گذاری فیزیکی را برای مقابله با همه‌گیری کووید-۱۹ اجرا کرده، این رقابت جدی‌تر هم شده است.

رندی لنوکس رییس بل میدیا مالک کریو در بیانیه‌ای گفت: در این دوران چالش‌برانگیز ما دنبال راه‌هایی برای متصل، راحت و سرگرم نگه داشتن مردم هستیم و قدرت فیلم و تلویزیون می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

فستیوال فیلم تورنتو در حال حاضر هنوز قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود. اگر این کار ممکن نباشد فستیوال در فصل پاییز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این رخداد مدت‌هاست که به عنوان سکوی پرش کلیدی به سمت فصل جوایز هالیوود شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.