یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

به کارگردانی صادق جوادی؛

«کچل کفترباز» به خانه ها می آید

انیمیشن «کچل کفترباز»

سینماپرس: انیمیشن «کچل کفترباز» روز دوشنبه ۱۱ فروردین روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن «کچل کفترباز» به کارگردانی صادق جوادی روز دوشنبه ۱۱ فروردین روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

انیمیشن هشت دقیقه‌ای «کچل کفترباز» به کارگردانی صادق جوادی در روز ‌دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح روی پرتال کانون آنلاین به نمایش در می‌آید.

این انیمیشن که تولید سال ۱۳۹۰ امور سینمایی کانون است، تاکنون تندیس طلایی بهترین فیلم با موضوع کودک و نوجوان هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را به‌دست آورده و عنوان تنها نامزد ایرانی جایزه پاندای طلایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تلویزیونی سیچوان چین را در کارنامه خود ثبت کرده است.

«کچل کفترباز» علاوه بر نمایش در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، در بیست‌وهفتمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه «کلرمون فراند» فرانسه و پانزدهمین بازار بین‌المللی فیلم فجر، نیز معرفی شده است.

این انیمیشن به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترسی است.

این آثار تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده می شود.

در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی Omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.