جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

کنداکتور «کرونایی»؛

«ارباب حلقه‌ها» در شبکه نمایش

ارباب حلقه ها

سینماپرس: این هفته شبکه نمایش فیلم های مختلفی از جمله سری فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» را نمایش می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، شبکه نمایش با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه کشورمان، با محوریت پخش آثار خاطره‌انگیز، شاد و سرگرم کننده وی را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

همچنین در باکس‌های ساعت۱۳ فیلم‌های سینمایی و تله فیلم از شنبه ۱۰اسفندماه تا جمعه ۱۶ اسفندماه به ترتیب «خجالت نکش»، «مجرد ۴۰ ساله»، «ده رقمی»، «خواستگار محترم»، «به روح پدرم»، «دردسر طلایی» و «آواز تهران» هستند.

باکس فیلم‌های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‌های سرگرم‌کننده تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه ۱۶ اسفندماه، «غول بزرگ مهربان»، «آقای دیدز»، «زندگی»، «موگلی»، «کینگ کونگ»، «نگهبان طبیعت» و «بهترین بازی دنیا» پخش می‌شوند.

در باکس ساعت ۱۹، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم‌های دنباله‌دار «دکتر دولیتل ۲» و سری فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» ۱، ۲ و ۳ (هر کدام در دو قسمت) از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، در باکس ساعت ۲۱، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر برجسته با ۴ دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیش از ۸۰ فیلم از جمله ‌آثاری چون «مردی که زیاد می‌دانست»، «مومیایی ۳»، «ماموریت» و...  در جدول پخش شبکه نمایش قرار دارد.

فیلم های «مردی که زیاد می دانست»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «دلاوران کوچه دلگشا»، «مستاجر»، «مومیایی۳»، «ماموریت» و «دونفر و نصفی» آثاری هستند که با تدوین این هنرمند به ترتیب از شنبه ۱۰اسفند ماه تا جمعه ۱۶اسفند ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۳ و ۸ روز بعد بازپخش می شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز این هفته به ترتیب فیلم‌های «لیلی با من است» (نسخه تصحیح نور و رنگ شده)، «ترمینال»، «تجارت جهانی»، «زندان»، «موش زبل»، «یاغی یک» و «سرقت طلایی» پخش می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.