چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

رسانه ملی؛

فهرست کامل برنامه های تلویزیون تا آخر اسفندماه

صدا و سیما

سینماپرس: جزئیات تغییر در جدول پخش شبکه‌های سیما، ساعت پخش سریال ها و فیلم های سینمایی تا اواخر اسفند اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، جزئیات تغییرات اعمال شده در جدول پخش شبکه‌های سیما تا اواخر اسفند به دلیل شرایط ایجاد شده به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم ایجاد آرامش روانی در جامعه اعلام شد.

پس از دستور معاون سیما، شبکه‌های سیما با تغییر جدول پخش برنامه‌های معمول خود با گنجاندن برنامه‌های شاد، سرگرم‌کننده و طنز، لحظات دلنشینی را برای مخاطبان تلویزیون فراهم کرده اند.

شبکه یک سیما هر روز ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح، یک فیلم سینمایی ایرانی طنز برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

شبکه اول سیما هر روز ساعت ۱۷، سریال «خانه به دوش» را به روی آنتن می‌برد. ساعت ۱۹:۳۰ هم پخش مسابقه «ادابازی» از سری برنامه‌های خندوانه تا آخر اسفند در جدول پخش شبکه اول سیما قرار گرفت.

مسابقه «سبقت» یکشنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت ۲۳ و مسابقه «ایران» هم از هفته آتی همین ساعت پخش می‌شود.

شبکه دو سیما برای جذابیت، باکس اصلی خود سریال طنز «شگفت انگیز» را جایگزین سریال «از سرنوشت» می‌کند و یک هفته پس از آن هم «ساموبندری» را روی آنتن می‌برد.

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه هر روز هم فیلم سینمایی پخش می‌شود. مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی هم هر روز ساعت ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد. پخش برنامه طنز دوقلوها ساعت ۱۹ هم از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه دو سیماست.

شبکه سوم ساعت ۱۰ هر روز یک فیلم سینمایی کمدی کلاسیک خارجی جایگزین تکرار سریال ایرانی کرده است. ساعت ۱۵:۱۵ هر روز یک فیلم سینمایی کمدی از سینمای ایران پخش می‌شود.

سریال دیدنی «مردهزارچهره» هم هر روز ساعت ۱۴ پخش می‌شود. برنامه «لبخند سه» هم در فواصل برنامه‌ها جانمایی شده و برخی از برنامه‌های شاخص همچون عصرجدید، اتفاق، میدون، اعجوبه‌ها پس از پخش شبانه خود روز بعد در باکس عصرگاهی ساعت ۱۶:۳۰ تکرار خواهد شد.

شبکه چهار هم با پخش برنامه طنزپیشگان راس ساعت ۱۱ مهمان مخاطبان این شبکه خواهد بود. مستند «حال خوب» هم ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

شبکه ۵ سیما از شنبه تا ۵ شنبه ساعت ۱۳:۳۰ در تماشاخانه انواع پویانمایی‌ها و فیلم‌های مخصوص کودک و نوجوان را پخش خواهد کرد.

شبکه نسیم هم ویژه برنامه‌های «دست فرمون» را شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲، «مثبت دست فرمون» جمعه‌ها ساعت ۲۰:۳۰، «چهل تیکه» را شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۰:۳۰، «دورهمی» را چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ و منتخب «خندوانه» را از شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌برد. برنامه ویژه «نسیم آوا» هم پنج شنبه‌ها ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

«ویتامین خ» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹، «خانه ما» پنج شنبه‌ها ساعت ۱۹، «کاف گاف» روزهای فرد و جمعه ساعت ۱۸:۳۰، «خانواده باحال» هر روز ساعت ۱۴ پخش خواهد شد.

کانال تماشا هم برخی سریال‌های در حال پخش خود را متوقف و سریال‌های طنز جایگزین کرده است. هم اکنون سریال «پایتخت ۴» به جای سریال «سرگذشت» پخش می‌شود. پس از پخش داستان بروسلی در ساعت ۱۹، سریال خاطره انگیز «بادبان‌های برافراشته» روی آنتن خواهد رفت. سریال «آچمز» در ساعت ۲۰ جایگزین «زندگی از نو شده است» و از امشب فرار از زندان ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

کانال نمایش فیلم‌های سینمایی و تله فیلم‌های ایرانی را با رویکرد سرگرم کننده و شاد ساعت ۱۳ پخش می‌کند. باکس تکرار ساعت ۱۵ این شبکه هم به پخش فیلم‌های جذاب تغییر پیدا کرده است. فیلم‌های سینمایی دنباله دار هم ساعت ۱۹ پخش می‌شود. باکس ساعت ۲۱ به پخش مرور آثار بازیگران و عوامل شاخص سینما با محوریت فیلم‌های طنز و سرگرم کننده می‌پردازد. باکس ساعت ۲۳ نیز طبق روال قبل به پخش فیلم‌های جذاب اختصاص دارد.

شبکه کودک ساعت‌های ۱۴ و ۱۹ به پخش فیلم‌ها و انیمیشن‌های مخصوص کودکان همچون داستان اسباب بازی، رالف خرابکار، عملیات آجیلی و ... می‌پردازد.

شبکه امید با تهیه فهرستی از فیلم‌های جذاب و دیدنی در ساعت‌های ۱۴ - ۱۷ - ۱۷:۴۵ و ۲۲:۳۰ اوقات مفرح و دلنشینی را برای کودکان و نوجونان مهیا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.