چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

اثری به کارگردانی «مالکوم دی. لی»؛

«کوین هارت» در یک کمدی اکشن

کوین هارت

سینماپرس: کوین هارت برای فیلمی در ژانر کمدی و اکشن از کمپانی یونیورسال با مالکوم دی. لی همکاری می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال پیکچرز در حال توسعه یک فیلم بدون عنوان در ژانر کمدی اکشن بر اساس ایده لوسیا آنیلو و پال دانز با عنوان «شهر گسترده» است که کوین هارت نیز به جمع بازیگران آن اضافه شده است.

آینلو و دانز علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی، نویسندگی آن را نیز انجام خواهند داد.

مالکوم دی. لی برای کارگردانی این فیلم به خدمت گرفته شده و ویل پارکر به همراه جیمز لوپز تهیه کنندگان پروژه هستند. کوین هارت نیز علاوه بر بازیگری به همراه ویل لی در جمع تهیه کنندگان حضور دارد.

این دومین فیلم بلندی است که کوین هارت، پکر و لی در آن با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ آنها پیش از این در فیلم «مدرسه شبانه» در سال ۲۰۱۸ همکاری مشترک داشتند. این فیلم در آن سال به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در گیشه داخلی تبدیل شد. این فیلم سینمایی همچنین همکاری دوباره هارت و پکر بعد از پروژه‌های مشترکی مثل سریال «مثل یک مرد فکر کن» و فیلم «سواری با هم» محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «جومانجی:مرحله بعدی» با نقش آفرینی کوین هارت در کنار دواین جانسون مدتی قبل اکران شد که ۷۸۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت که شامل ۳۱۰ میلیون دلار در گیشه داخلی می‌شود. هارت در مستندی سریالی از شبکه نتفلیکس نیز حضور داشته است. این بازیگر در آینده در فیلم سینمایی «پدرانه» از کمپانی سونی نقش آفرینی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.