چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

کنداکتور «کرونایی» شبکه دو سیما؛

پخش «ساموبندری» و «زندگی شگفت‌انگیز است»

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: شبکه دو در شب‌های باقی مانده اسفندماه دو سریال طنز را روانه آنتن خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس نیاز جامعه در ایامی که به دلیل انتشار ویروس کرونا اضطراب و نگرانی در میان بخشی از خانواده‌ها به چشم می‌خورد؛ شبکه دو علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های مختلف آرامش بخش و برنامه‌هایی با موضوع راه‌های پیشگیری از انتشار این ویروس که شامل گفت‌وگو با کارشناسان، مسئولان امر و ... می‌شود، اقدام به پخش سریال‌هایی با فضای مفرح کرده است.

مینی سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز برای آن دو طی داستان رخ می‌دهد.

تصویربرداری این مجموعه هفت قسمتی تابستان سال ۹۷ در سرای محله غرب تهران انجام شده است و از ۱۰ اسفند روانه آنتن می‌شود.

رضا داوود نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی کرده اند.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: حمید طاهری، مدیر تصویربرداری:خسرو دادگرمرام، تصویربردار:مهدی دادگرمرام، تدوین: حسین غضنفری، مدیر تولید: نعمت‌الله یمینی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، صدابردار:امید قربانی، طراح صحنه:سعید اسدی، طراح لباس: مهسا قره خانی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی و ...

پخش «سامو بندری» در آخرین روزهای سال ۹۸

با پایان گرفتن مینی‌سریال «زندگی شگفت‌انگیز است»؛ سریال ده قسمتی «سامو بندری» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار خواهد گرفت. «سامو بندری» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش سال گذشته در بندر بوشهر، تصویربرداری و به تولید رسیده است. همچنین اصغر عبداللهی نویسندگی این سریال را برعهده داشته است.

در خلاصه این داستان آمده: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‌هایی پیچیده و عجیب می‌ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‌ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک می‌ شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرساز می‌ شود...

«سامو بندری» متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس نیز جمعی از افراد حاضر در مجموعه از بازیگران خوب بوشهری هستند.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقتبخشی و ... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.