سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

تعویق فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷»؛

«کرونا» گریبان گیر «تام کروز» شد

تام کروز

سینماپرس: ویروس کرونا در بیشتر کشورها شیوع پیدا کرده و حالا دردسرهایی را برای تام کروز هم ایجاد کرده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با گسترش ویروس کرونا کمپانی پارامونت پیکچرز برنامه سه هفته‌ای خود برای فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» با نقش آفرینی تاک کروز در ونیز ایتالیا را به عقب انداخت.

این استودیو با اعلام بیانیه‌ای مدعی شد در ونیز از تجمع‌های عمومی جلوگیری می‌شود. ایتالیا بیش از ۱۵۰ مورد مبتلا به این ویروس را تایید کرده است.

این کمپانی گفت: به دلیل احتیاط‌های فراوان برای حفظ امنیت و سلامت بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی و تلاش‌های دولت محلی ونیز برای متوقف کردن تجمع‌های عمومی، در مقابله با تهدیدهایی که به خاطر ویروس کرونا وجود دارد، برنامه‌ها خود را برای فیلمبرداری ۳ هفته‌ای فیلم «ماموریت غیرممکن» در ونیز تغییر می‌دهیم. در مدت زمانی که وقفه وجود دارد به عوامل اجازه داده شده تا شروع دوباره فیلمبرداری به خانه هایشان بازگردند.

تام کروز در دو فیلم سینمایی بعدی از عنوان «ماموریت غیرممکن» دوباره در نقش قبلی خود، اتان هانت نقش آفرینی می‌کند و قرار است هفتمین فیلم در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) و هشتمین فیلم آن در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

کریستین مک کوایر کارگردانی هر دو فیلم را بر عهده دارد. او پیش از این، فیلم سینمایی «ملت سرکش» در سال ۲۰۱۵ و «فالوت» در سال ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده بود که موفق‌ترین عنوان از «ماموریت غیرممکن بود» و ۷۹۱ میلیون دلار فروخت.

گفتنی است، کمپانی پارامونت که فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» را نیز هم اکنون در گیشه آمریکا اکران می‌کند، اعلام کرده به دلیل ویروس کرونا اکران این فیلم را در کشور چین لغو کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.