سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به دلیل تعطیلات اجباری؛

هفته پُر از فیلم‌ و سریال رسانه ملی

فیلمهای آخر هفته

سینماپرس: در این هفته چندین فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، از دوشنبه تا چهارشنبه ۵ تا ۸ اسفند ماه چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی ری آنتن می رود.

*** فیلم تلویزیونی «مسابقه ازدواج» به کارگردانی «سهیل موفق» و «آخرین سرقت» به کارگردانی «مهدی ودادی»، سه شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ اسفند ماه ساعت ۹:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

*** فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی «یدالله صمدی»، سه شنبه ۶  اسفندماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او، کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به راه می‌افتد و مادر که به دنبال کالسکه است پس از طی کردن مسیری طولانی کالسکه را گم می‌کند. کالسکه رو به روی خانه دو مرد مجرد، که پسر عمو هستند، توقف می‌کند. پسر عموها ابتدا سعی می‌کنند کالسکه را مقابل خانه یکی از همسایه‌ها رها و خود را خلاص کنند، اما موفق نمی‌شوند. کوشش آن دو برای سپردن بچه به دیگران به نتیجه نمی‌رسد و به ناچار او را به خانه خود می‌برند...

فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه‌نصیری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

*** فیلم سینمایی «پسر چکش زن» به کارگردانی «تای جان آن»، سه شنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰از شبکه پنج پخش می‌شود.

*** فیلم های سینمایی «به روح پدرم» و «دیگه چه خبر» سه شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ اسفند ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

*** فیلم سینمایی «گربه چکمه پوش»، دوشنبه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۹ و انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان ۱» به سه شنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۴؛ «بوبو قهرمان کوچک» سه شنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۹ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

فیلم های سینمایی «ریچارد لک لک» و «رودلف گربه سیاه» چهارشنبه ۷ اسفند ماه ساعت ۱۴ و ۱۹ نیز از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

*** فیلم های سینمایی «آن سوی پرچین»، «لوراکس» دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ اسفند ماه ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

چهارشنبه ۷ اسفند ماه «روشنایی حقیقی» ساعت ۱۷:۴۵ و «اقبال کودک» ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

*** فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ضربه مغزی»، «پدر خوانده ۳»، «دنیای کامل» و «مظنونین همیشگی»، دوشنبه ۵ اسفند ماه ساعت  ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «دو ماجرا برای یک ازدواج»، «زودیاک چینی»، «مظنونین همیشگی»، «کمپانی ۱»، «رقصنده با گرگ» و «ضد گلوله» سه شنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب»، «ما یک باغ وحش خریدیم»، «ضد گلوله»، «کمپانی ۲»، «تسخیر ناپذیران» و «برادران باد» چهارشنبه ۷ اسفند ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.