یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

مدیر پردیس سینمایی خبر داد؛

میزبانی سینما «جوان» در فجر۳۸

سالن سینما

سینماپرس: مجید ملکی مدیر پردیس سینمایی جوان گفت: امسال هم برای رفاه حال مخاطبان جشنواره فیلم فجر۳۸ تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است و امیدوارم جشنواره‌ای بسیار خوب و مردمی را شاهد باشیم.

به گزارش سینماپرس، مجید ملکی مدیر پردیس سینمایی جوان در گفتگو با ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درخصوص آمادگی این سینما برای میزبانی مخاطبان این دوره گفت: پردیس سینمایی جوان مانند هر سال که به بهترین شکل میزبانی کرده است،  آمادگی لازم را برای میزبانی مخاطبان این دوره از جشنواره دارا است.  

او افزود: سالن یک این مجموعه به نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر تعلق دارد که از لحاظ کیفیت صدا دالبی و تصویر آن بسیار قابل قبول و استاندارد است.
ملکی خاطرنشان کرد: نیاز خاصی به تغییرات در این سینما نداشته‌ایم، چون استانداردهای لازم برای پخش فیلم را همیشه دارا بوده است.
او در پایان گفت: باتوجه به اینکه تعداد صندلی سالن یک ۳۰۵ نفر است، از مسئولان درخواست کرده‌ایم که به تعداد صندلی‌ها بلیت‌فروشی انجام شود. گاه پیش می‌آید که مخاطبان در راهروها و پیاده‌راه‌های سالن می‌نشینند در حالی که به وجود آمدن چنین فضایی مطلوب نیست. امسال هم برای رفاه حال مخاطبان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است و امیدوارم جشنواره‌ای بسیار خوب و مردمی را شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.