شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

توسط نتفلیکس؛

عرضه دی وی دی «مرد ایرلندی» به همراه پشت صحنه های اختصاصی

فیلم سینمایی مرد ایرلندی

سینماپرس: نتفلیکس پس از فیلم «رُما»، چهار فیلم دیگر از جمله «مرد ایرلندی» و «داستان ازدواج» را به مجموعه Criterion اضافه کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، نتفلیکس ۴ فیلم «مرد ایرلندی»، «داستان ازدواج»، «کارخانه آمریکایی» و «آتلانتیک» را برای عرضه به صورت بلوری و دی وی دی در سال جاری به مجموعه Criterion اضافه کرد.

پیش از این نتفلیکس فیلم «رُما» ساخته آلفونسو کوارون را به عنوان اولین فیلم یک غول رسانه ای آنلاین به مجموعه فیلم های کلاسیک و معاصر  Criterion اضافه کرده بود. «رُما» قرار است ۱۱ فوریه در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

«مرد ایرلندی» با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی نخستین بار یک نوامبر ۲۰۱۹ در سینماها اکران شد و سپس اواخر همان ماه از سوی نتفلیکس عرضه شد. «داستان ازدواج» هم اولین بار ۶ نوامبر سال گذشته اکران شد و در روز ۶ دسامبر روانه نتفلیکس شد.

«کارخانه آمریکایی» در ماه آگوست ۲۰۱۹ پخش شد و توانست نامزد جایزه اسکار بهترین مستند شود. فیلم «آتلانتیک» هم که برنده جایزه هیات داوران کن سال گذشته شد نیز برای اولین بار است که عرضه می شود.

تصاویر پشت صحنه اختصاصی و برنامه های ویژه از نکاتی است که در هر فیلمی که در مجموعه نمایش خانگی Criterion عرضه می شود وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.